Igår

Ja som sagt så hyrde vi oss en film. Som vanligt hade filmen ett hel knäppt slut och va väl inte så där jätte bra överhuvudtaget! Tycker dom sällan får till en bra rysare/skräckis nu för tiden =(

                                                           
                                                            Foto.cdon.com

Men huvudsaken va ju att vi hade en hel härlig kväll!
Spelade massa partier maxi yatzy å det va sååå roligt för att jag för engångs skull vann flera gånger!!! Inte ofta det!
Tack Malin för en jätte rolig kväll! Å pigallen som jag inte ens orkade äta upp (ovanligt för att vara jag)

Köpte även en ny skiva igår igen!! Men nu äre tametusan färdig handlat på skivfronten!

                                                             
                                                             Foto:cdon.com

Men det är som vanligt! Bara några låtar som är bra på en dubbelskiva! Suck!
Men ska lägga in mina favorit låtar i datorn och sen överföra dom till min mp3 spelare! Kan ju behöva någon ny bra musik att lyssna på då man ska ut och spurta med barnvagn! Motion är mycket roligare med bra musik! Det går så mycket lättare att gå då!

Nu äre då dax för ett stort glas isvatten och ett bad! Innan man drar upp på byn en sväng!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0