Farligt farligt

Ja det är farligt att baka bullar! Lätt hänt att det slinker ner en för mycket =(  Men nybakta bullar och ett glas kall mjölk är ju smaskens!!!


foto.privat

Blev väl inte världens snyggaste bullar men rätt så goda ändå! Första plåten klar!!

Gjorde bara 40 st. Men älsklingen köpte ju två jäst paket så rätt va det är så slår jag till å gör 40 vanliga kanelbullar oxå!
Lär ju behövas en hel del fika bröd framöver!

Urk, till veckan ska man skriva under att man blivit uppsagd. Känns jävligt kul det =( Gråt gråt!!!

Nu ska jag sätta mig ner och kolla på en film som mamma komme förbi med. Innan du föder heter den!
Å slänga upp mina svullna grisklövar i hög läge =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men, vet inte din bebis att den ska titta ut när bullar bakas?! Sicken en, du får nog ta å göra 40 till, eller så passar den på när du sitter där med toningen i håret :-) Hörru, du får allt ta å skicka ett sms när du åker iväg så man får uppleva "spänningen" så här ett år efteråt igen :-)

Kram kram

2009-01-30 @ 15:52:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: LindaN

Åh, va gott. Måste nog inhandla lite jäst å baka. Fin magen din är. Så där stor och rund mage fick jag aldrig, snarare var det där bak man blev stor och rund om... Hm, den gick liksom inte bort heller efter förlossningen...kramen

2009-01-30 @ 16:31:20
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken bagare du blivit :) Tack för sällskapet igår, alltid lika trevligt. Ta hand om dig. Tusen kramar till dig och magen.

2009-01-30 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0