2009

Då va det ett nytt år. Ett oskrivet år. Jag hoppas att alla mina nära och kära får må bra! Och att man får många glädjande nyheter. Sen kommer ju vårat lilla kärleksbarn till världen.
Hade en jätte mysig nyår. Vi hade de trevligt, bra sällskap, gooood mat och dryck!
Idag ska vi fara hem. Ska bara äta lunch nu så far vi sen. Vill hem och ta bort julen så fort som möjligt. Man vet ju aldrig då bebben tänker titta ut. Igår hade jag mycket förvärkar och vart helt knasig! Mådde skit jätte länge innan det gick över!

Här är några bilder från våran nyårsafton!


Foto:privat

Mikael knäppte kort på dom fina molnen som va här igår...


Foto:privat

pojkarna badade lite innan middagen


Foto:privat

Förrätten och vi alla fick en triss lott av mor å far =)


Foto:privat

Små killarna åt massa gott innan vi skulle ut och titta på när Mikael fyrade iväg alla raketer.

              







Foton.privat

Va jätte fina raketer, inte så lätt att fånga det på bild. Men någorlunda bra blev det ju iaf.

önskar er alla ett jätte bra 2009 =)

Kommentarer
Postat av: Christelle

Gott nytt år till dig och de dina/ Christelle

2009-01-01 @ 23:20:28
URL: http://chilipettsson.blogspot.com
Postat av: sanna

Men vilka härliga bilder och vad mysigt att att bada, fast att jag skulle frysa häcken av mig =)

Men vilken fin nyår du fick vännen.. Vad fin ni är på kortet. jag tycker Melvin är så väldigt fin, du ska vara stolt över honom...



Jag hoppas att du får allt gott på det nya året. massor av kärlek och massor av lycka...

Kramar om dig massor

2009-01-02 @ 00:14:33
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: sanna

Tack! klart att jag finns där för dig , det gör jag ju nu med. Satt och funderade på samma sak själv om julen ska ut eller inte. Så trött på den just nu känner jag. Anthon sjuknade in i natt med hög feber och hosta, så det känns som man sitter och försöker att kunna hitta på något här hemma.

Kramen vännen

2009-01-02 @ 11:21:41
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0