Utmaning av Malin

Ja Malin har ju utmanat mig =p

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Nina

2. Ett ord på fyra bokstäver: ??

3. Flicknamn: Ninni

4. Pojknamn: Nils

5. Yrke: Naprapat

6. Färg: Neon grön =p

7. Klädesplagg:

8. Mat:  Nudlar

9. Sak i badrummet: nagelfil

10. Plats/stad: nyköping

11. En orsak att vara sen: Nödig...

12. Något man skriker: nymfo...

13. Film: Nils karlsson pyssling 

14. Något man dricker: nässel te

15. Band: ??

16. Djur: näbbmus

17. Gatunamn: Nya sofiavägen =p

18. Bil: Nissan

19. Sång: Not the doctor - Alanis Morisette

20. Aktivitet med mer än en deltagare: ??

Hmmmm, det va väl va jag fick till =p
Min fantasi är inte den bästa för tillfället!

Ids inte skicka den vidare men ni som känner er manad kan ju anta utmaningen å skriv isåfall en kommentar till mig så jag kan gå och kolla va ni svarat =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Aktivitet med mer än en deltagare - NUPPA ;-)

Band Noice Makers

Klädesplagg Negligé

Ord 4 bokstäver Näve (alltså hand)



Du plågade inte dina grå tillräcklig! Hi, hi! :-)

2009-02-20 @ 16:29:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Eller Näsa =)

2009-02-20 @ 18:10:30
Postat av: Therese

Näe jag minns hur det var när man hade ammningshjärna, man var helt förvirrad ibland ;-P Jassa Melle är lite bråkig, är det trots eller avundsjuka på den lille tro? Eller bara en period? Man glömmer ju ibland att du inte bara är mamma till en bäbis utan har en stor kille som snart är i förpuberteten. Jisses! Ha det gott ikväll, vi har just tänt lite ljus och bunkrat upp med massor av godis i det fina vita plåthjärtat :-)

2009-02-20 @ 21:04:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0