Snyyyft =(

På torsdag morgon far Mikael till umeå för att jobba. Kommer hem på fredag eftermiddag!
På måndag börjar han jobba uppe i mevattnet = han kommer alltså bo borta på veckorna.
Känns inge kul alls. Nu har man ju varit bortskämd med att ha han hemma om kvällarna och nätterna.

Har ju tagit hand om en bebis själv förut  så nog ska det gå bra men det känns sååå himla trist! Sen har man ju dessa hormoner som är i omlopp vilket gör att man blir mer känslig!

Kommer då sakna min älskling så mycket så det kommer göra ont i hela mig!

En fördel finns och det är att jag å Malla kan se Saw 5 till veckan ;-) ♥

Idag har jag varit ner på bvc och vägt Sam. Nu  väger han 3910 gr och är 50 cm lång! Det går framåt =) Stora pojken snart. Det går ju så himla fort allt! Man hänger inte alls med.
Nu är han vaken mycket mer. Kan va vaken i 3-4 timmar. Å då vill han gärna ha all uppmärksamhet! Vilket han självklart får. Av både mig och hans storebror! Å pappa då han är hemma.

Idag snöar det här. Funderar på att ta en promenad sen, men vaknade upp med nackspärr. Inte alls kul. Kan knappt vrida på huvudet! Morr!!






Kommentarer
Postat av: Chili Pettsson

Feta på lite tigerbalsam å så drar du på dig din skönaste polo, eller varför inte en mjuk halsduk. Så slipper du sitta inne hela dagen. Lätt som en plätt, lika lätt som att vänta på bebis i två veckor till S HÄRDA UT!! :P (hämden är ljuv)

2009-02-18 @ 13:43:35
URL: http://chilipettsson.blogspot.com
Postat av: Veronica

Din stackare. Det är jobbigt när "gubbarna" jobbar och bor borta. Jag är så glad nu att vi ordnat till detta för det är så himla jobbigt. Sam växer så det knakar. Tänk att både Molly och Amelia vägde 4980 gr när dom föddes!!!Oj oj. Jag skulle oxå vilja ha en liten en. Hi hi. Hoppas nackspärren blir bättre snart. Ha de bra. ;)

2009-02-18 @ 18:20:29
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0