Nybadad Sam

Igår kväll skulle pappa byta blöja på Sam, men ovan som han är så glömde han ju att lägga en handduk över "petter Niklas" så Sam pinkade ju på hela sig själv. Så Mikael tvättade av han lite under vattenkranen. Men hinner inte mer än lägga ner han så pinkar han ner sig igen. Fullt i håret och i ansiktet sitt så då fick han bada istället.
Vilket Sam verkligen älskar!! Han ligger och är så nöjd!

Jag hoppas han kommer uppskatta badhuset oxå. Så fort det blir varmbad ska vi dit och prov bada med  han! Melvin ÄLSKAR ju att bada på badhuset! Så jag hoppas denna kille blir likadan!
Å på tal om badhus så tog Melvin guldfisken förra veckan! Han är skit duktig min kille =)









Foton:privat

Nybadad liten Sam =) Han får sån snygg frisyr då han badat! Luggen står rakt upp!!

Nu ska jag ta upp köttfärs, det blir köttfärssås och spagetti idag! Min absoluta favorit! Love it!

Kanske ska vi knäppa kort och skicka in till VK och VF ikväll. Hela familjen måste ju va med så vi måste ju passa på innan Mikael sticker iväg!

Nu har storebror kommit hem så nu ska vi ta och spela lite spel tror jag! Bamse spelet är ju favoriten!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har ni varmvatten bad i dorotea ?

När då ?

2009-02-18 @ 14:22:33
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj vad mycket hår han hade!

Gulligt=D

2009-02-18 @ 17:37:01
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: LindaN

Ja allså jag kan inte se mig mätt på lillen. Vilket hår, jag slutar aldrig att förundras över honom. Lill godingen.

Ha en bra kväll! Kram

2009-02-18 @ 18:38:41
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken liten PRINS ni fått! Häftig frilla jag tänkte på dockan på julafton som såg en spindel/pussa sötnosen kram/Louise

2009-02-18 @ 18:49:28
Postat av: Louise

Glömde att säga att jag tycker nog att han är lite lik mormor/kram

2009-02-18 @ 18:51:17
Postat av: Nina H

Louise: Tyck du mormor hans är så söt?? Haha!! Ja när Sam är nybadad så får han en grymt cool frilla! Ha det så gott. Kram kram

2009-02-18 @ 20:15:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Louise

Inge fel på Sams mormor men nu menade jag likheten kring ögon o panna/kram ta hand om er

2009-02-18 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0