Lövsjö tripp =)

Idag skulle Mikael följa med Nisse upp till Borgafjäll med deras nya husvagn så då passade jag och Sam på att följa med =) För mina föräldrar va uppe i stugan å vi skulle ju hälsa på min farmor och farfar oxå!


Foto:privat

Mysar på soffan i stugan!


Foto:privat

Min farmor som får träffa lilla Sam! ♥


Foto:privat

Oooo mamma, jag ska pussa dig!!


Foto:privat

Redo för hemfärd!

Nu längtar jag till vi ska va där uppe en hel helg och va ute och åka skoter, lapa sol och äta kläm mackor. Å kanske dra upp en å en annan fisk =)
Snart börjar ju alla underbara helger!

När vi kom hem så avnjöt vi en tre rätters middag! Riktigt mumsigt!
Sen har vi bara mysat i soffan och haft det bra!
En väldigt bra Alla Hjärtans dag har vi haft!

Nu ska jag fortsätta med soff myset =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har det tipp topp, sjunger singstar och yrar ;-) Ett under att svea sover när damerna sjunger så vackert... Hi, hi! Ni ser ut att ha haft en toppen dag, och måste säga att din farmor ser tokfräsh ut - du har bra gener ;-) Kram

2009-02-14 @ 22:30:04
Postat av: Sofi

Hej! Jo, nu fick jag kommentar av dig, vet inte varför det inte funkade förut. Vad avis jag blir på att ni har så nära till fjällen, det är ju så mysigt nu fram mot våren där uppe! Vad sugen jag blev på klämmisar nu bara för det...

Kram på dig!

2009-02-15 @ 11:40:23
URL: http://intvetjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0