Lite smått och gott från tiden på BB

Ja vi stannade ju inte så länge på BB! Eftersom att vi alla mådde bra så fanns det ingen anledning att vara kvar tyckte jag!
Så på måndag mitt idagen bestämde vi oss för att fara hem. Så jag ringde på BVC här nere i dorotea och fråga om vi fick göra alla prover som skulle tas på lilleman hemma i dorotea och det gick bra! Så 14.30 fick vi börja rulla hemåt! Oj så skönt det kändes! Nog för att dom va jätte gulliga på BB men hemma är ju bäst! Kunde inte sova om nätterna där och maten va dålig! Åt typ inget på två dagar!

Men på söndagen kom ju världens stoltaste mormor, morfar, morbror Sebastian å storebror Melvin på besök.
Å så kul det va med besök. Det uppskattde vi! Å pizza fick vi oxå. Den va god! 

Det enda jag har tyckt varit väldigt jobbigt va dessa eftervärkar som höll på att ta kål på mig! Faaan så ont jag hade efteråt några dagar! Mycket värre än då jag fick Melvin!



Här är han några timmar gammal. Ligger och sussar sött medans vi ringer runt till släkt och vänner!


Mormor och storebror på besök!


Jag med mina två underbara barn  ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fin är!! Lilla stolta familjen =)

2009-02-10 @ 19:37:41
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0