God kväll

Idag tog Sam sovmorgon, dvs att även hans mor gjorde =) Eller först va vi upp kl 7 för att äta och skicka iväg brorsan på skolan. Sen sov vi vidare till halv elva, helt underbart!  Tycker att Sam mest sovit hela dagen och kvällen! Så nu hoppas jag att han inte tänker va vaken hela natten.

LM och Sigge har varit på besök idag och vi åt en godare semla =) Tog oss även en liten promenad. Gick upp till skolan och hämtade Melvin. Hade lovat han att hyra en film idag. Så han hyrde Djungelboken 2.
Han kollde på den medans jag å LM surra lite.

Sen gick jag, Sam och Melvin ner till mamma och pappa och åt middag. Trevligt med sällskap nu när gubben är borta!
Oj så jag saknar han redan! Usch och fy! Tur jag har mina älskade söner hemma iaf! ♥

Det kalla vädret håller i sig. Så grymt trist! Jäklar så jag frös då vi gick hem från mor och far nu ikväll. Tur att Sam är väl nerbäddad och har mycket kläder på sig. Så han va så varm och go då jag tog upp honom.



Foto:privat

Nu ska jag ta och lägga Melvin sen blire mys med Sam om han bara tänker vakna någon gång!

Tror det får bli lite varm choklad ikväll!




Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart, men skynda - var kanske bara 6-7 kvar. Jag köpte ett som jag fyllde med blommor till Carro som fyller år också, för visst var de tokfina och endast 54 kr, kan det bli bättre ?! :-)

2009-02-19 @ 20:24:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese

Men passa på å sov och njut medan du kan :-)

Förresten, har du hört något om att ytterligare två saw filmer är planerade? Jag som tyckte 5 knöt ihop allt så bra...



Vad kul att jag inte är ensam om att garva ihjäl mig åt ice age, jag är så kär i manny och de andra karaktärerna :-)

2009-02-19 @ 21:49:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0