En MASSA trevligt besök!

Ja igår va en intensiv dag! Som tur va så hade lilleman skött sig bra under natten så jag va någorlunda utvilad iaf!
Melvin blev upphämtad kl 10 å vi börja sakna han på en gång!


Foto:privat

En mycket stolt storebror som nyss kommit hem från skolan.


Foto.privat

Lördag morgon och lite morgon mys i våran säng!

Vid lunch tid så dök Linda, Vickan, LM och Sigge upp! Gjorde varma mackor och sallad till lunch!

Sen då det va dax för semeltårta så kommer Melvin, Amanda, Andreas, Alfred och Marianne =) Å vilken fin filt lilleman fick av dom! Tack så mycket! Alfred han sov hela tiden så man fick ju inte se så mycket av han. Men han är så himla söt denna unge =)

Sen kom ju den sötaste Max och Johanna förbi!


Foto.privat

lilla Max och en sovandes Alfred i bakrunden =)


Foto:privat

Alltså här kan vi snacka om charmör. Han har ögon som ingen annan. Man blir alldeles stum varje gång man ser han! Den sötaste Max som finns alltså!


Foto:privat

Vickan å mitt hjärtegull ♥


Foto.privat

Min älskade Angel kom ju förbi en sväng oxå! Oj så jag saknar henne i mitt liv!! <3

Tack för alla presenter vi fick av er alla!

Jag har lätt dom bästa vänner som finns. Äkta ända uti fingerspetsarna! Dom skulle aldrig göra mig illa.
Stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, jag har lite ångest över att min plan att träffa er i dag gick i stöpet bara för att jag saknade jerry. Men vi kommer föbi näst nästa helg. Måste ju visa Jerry lillkillen. Så det passar ju toppen att Melvin är hos er då. :) Goungen. Nu ska jag ut och skotta. Är ju tyvärr vår skottvecka och det vräker ner. Jerry han sover än. Det var 2 mycket slitna och TRÖTTA killar som plocka upp mig i natt. :/ Kramar

2009-02-08 @ 15:03:31
Postat av: Marianne

Kan tänka mej att du var tröttare än nånsin!! Men de är ju så det är! Så himla roligt att så många kommer, man ser vilka ens äkta och riktiga vänner är :)

Hoppas Ni får vila ordentligt i veckan nu innan det blir full fart igen när storebror kommer och hjälper till!! :)

2009-02-08 @ 15:42:27
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! En stolt bror ser jag =) Vad mysigt det såg ut när de låg i sängen.. Tittar alltid lite konstigt på Mattias fort jag varit inne hos dig =)



Tack för det du skrev... Men du vet ju att vi hjälps åt den dagen du känner att du vill och behöver.. Då finns jag för dig och hjälper så som du gjort för mig.



Ta hand om dina vackra barn...



Kramar om dig massor

2009-02-09 @ 18:42:11
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0