Dålig...

På att sitta vid datorn just nu! Är inte alls uppdaterad på va ni bloggare sysslar med just nu! Å har inte hunnit svara på alla kommentarer, men tackar ju alla för era fina kommentarer om våran fina gosse ♥

Hade en halv tuff natt inatt eftersom mjölken rann till ordentligt. Å bebben ville små bråka lite innan han skulle äta. Men som tur är så har man en underbar karl som hjälper till med allt han kan oavsett tid på dygnet!
Älskar han så mycket så det finns inte ord att beskriva denna kärlek till honom. Är som kär på nytt! Han skämmer ju bort mig!

                                                                        


Det är tur att man kan vila lite under dagen. För man är som halv väck ibland. Helst nu när man inte mår så bra. Ont i huvudet och sprängade bröst!
Hoppas man blir lite piggare till helgen då Vickan och Angelica kommer hem. Va mycket go fika och mys pys det ska bli!

Igår fyllde min söta Melker 3 år =) (mitt yngsta brorsbarn) Så förhoppningsvis så är dom frisk i helgen å kommer å hälsar på oss. Då ska vi gratta han. Känns som det va nyss vi va och hälsade på dom på BB. Å nu är han hela 3 år. Stora pojken!

Nej nu ska jag ta och mysa med min familj.
Är ju lyckligast i stan! 

Å nu komme ju momma förbi. Å hon har ju shoppat ännu mer kläder. Hon skämmer bort oss som tusan!
Men ack så tacksam vi är ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela

Klart du har annat att tänka på nu än oss "bloggers" :-) Vi finns ju kvar här när du landat lite....



Gud vilken söt liten plutt du har :-) Ni måste ju sväva på moln nu? :-)



Ha det gott o krama lillplutten från mig :-)

2009-02-05 @ 20:25:41
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag hoppas att det blir en mysig helg i helgen! ;) men synd bara att han är förkyld fortfarande och inte allt för pigg =( Men jag får väl städa här hemma, så jag har nåt att göra iaf! :p Det är otroligt skönt med helg iaf! =) Hoppas att ni har det bra och va roligt att Melvin kommer och hälsar på imorrn =) Kram kram

2009-02-05 @ 21:12:06
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej på dig!

För det första så måste jag bara säga att jag tycker att korten på grabbarna är helhärliga.



Härligt med en som ställer upp, jag har också en sån

pappa till mina pojkar, å det är jag glad över.

Hoppas att ni får en bra dag.Må så gott. Kram på er alla.

2009-02-06 @ 09:14:43
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: LindaN

Du finns min påse kvar hos dig?

2009-02-06 @ 11:42:50
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: LindaN

Japp jag prata med vickan i em och då sa hon att dom skulle med. Har till 99% bestämt mig för att fara ut. Har ju varit på bolaget med så ja det lär väl bli så.

Mums med tacos, va glad Melvin ska va. Kramen

2009-02-06 @ 16:54:02
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0