Å besöken fortsatte...

Älsklingen kom hem på eftermiddagen efter sin lilla shopping tur. Han hade ju hittat en larven som han bara va tvungen att köpa. Att dom inte blir less på dom där åbäken!!!

Vi avnjöt en godare lördagsmiddag innan min stora bror med fam kom på besök!


Foto:privat

Kusinerna Arvid och Melker på besök! Dom tyckte det va intressant med en liten bebis!
Fick massa fint av dom =)

Efter dom farit så ringde Mikael till mina föräldrar och lillebror å bjöd hit dom så vi satt och titta på tv, surrade och åt popcorn. Skit trevligt och mysigt! Lilleman trivs så bra i mommas famn!

Sen kan jag lova att jag va slut som artist! Somnade gott på två sekunder!!

Ps. Eva-Lena: Roligt att du hittat hit! Hoppas du haft en lugn och skön helg. Å att du vilat upp dig! Det förtjänar du! Å när du kommer hem till Dorotea så måste du självklart komma och gosa med lilleman! Stor kram till dig Ds

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni verkar ha haft en häktisk helg i helgen! Du få vila upp dej nu, så du orkar med mej nån sväng till veckan!! ;) Puss och kram vännen

2009-02-08 @ 13:08:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, du får allt vila upp dej, så att du har lite krafter tills jag kommer och gosar med er! ;) För det får inte dröja allt för länge nu! Och finare väder och en tur med vagnen skulle inte sitta fel kan jag tro =) Å det kliar massor i mina yatzy fingrar ska du veta. Funderar skarpt om ja ska kasta lite tärningar med mej själv snart. Abstinens kalls det nog! Å samma abstinens efter dej med! Så snart måste här göras något åt! Mega stora kanon kramar till min goa vän!

2009-02-08 @ 13:19:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, då skulle jag kunnat svängt förbi en sväng! =) men vi få la ta det en annan dag istället! Å då kan vi ta igen ALLT! ;) Miss you to! Kram kram

2009-02-08 @ 16:09:36
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Tomas

Ja men gratulationer är ju givet! Jag kom på det att det lilla gossebarnet ju faktiskt är mitt kusinbarn! De du :-) Har ni spikat något namn? Tur att allt gick bra och att ni fått komma hem och mår bra. Första tiden verkar lättast, då är dom inte så pass att dom gör så mycket ljud ifrån sig! Du fick ju ett litet mörkhårigt troll iallafall som du ville :-) Du får hälsa och gratulera männen i ditt liv också. Förra veckan nån dag, kanske det var fredag(?) så var Melvin på sjögatan och lekte i sin stilla ensamhet. Monika och barnen var där och de skulle på affären men barnen ville inte följa så de fick stanna och leka. Jag utnämndes till barnvaktare så emellanåt kikade jag ut och vips såg jag att alla tre lekte, eller iaf Hugo och Melvin. Edvin hakade väl på så gott han kunde! :-P Dom verkade finna varandra. :-)



Nåväl, grattis igen och sköt om er alla! Nu är det ändå inge skoj o vara ute så det passar ju ypperligt med en liten bebis att stanna inne med :-)

2009-02-08 @ 16:27:05
URL: http://toomaas.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilken go bild på goa barn =)



Vill oxå tipsa dig som redan är med o tävlar hos mig (jätteskoj!) att jag nu dratt i gång ännu en spännande tävling som du inte kan missa:



http://uj76.blogspot.com/2009/02/dax-for-tavling-igen.html



Kram

2009-02-08 @ 21:44:41
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Therese

Hi, hi larven är ju sååååå skoj - så nu är det ju tipp topp, nu kan ni ut och rejca var sin :-)



Hoppas allt är bra i bäbis bubblan!



Kram kram

2009-02-09 @ 12:40:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0