2 utmärkelser =)

Min dag började halv dåligt! Sam har varit vaken mest hela natten. Vilket jag nästan förstod att han skulle va då han sov hela dagen och kvällen igår. Å på mrgon så va han jätte missnöjd, ville ha mat men bara spydde. Va bara nöjd då man höll i han. Men jag förstod ju att han bara va över trött. Men shit så sliten jag känner mig.

Men då jag kollade min blogg idag så såg jag att jag fått en sån fin utmärkelse av Bröderna Bus ♥
Tack så hemskt mycket! Va det värmde mitt hjärta! Behövde det just denna morgon!

                                                                              

Nu har ju denna award cirkulerat runt en hel del. Så jag ger den till alla fina bloggar därute.
Läser ju ganska många! Å har många favoriter! Bland annat så ger jag denna award till alla som står under mina länkar =)

Sen va jag och spanade på Lurans blogg och där har jag fått en award till! Tack så hemskt mycket Therese! Va gulligt av dig!

                                                                                       

Så min dag har artat sig bra!
Samma gäler ju här, ger den till alla goa bloggare därute! Ingen nämd och ingen glömd! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland så är det så att dagarna känns lite skit och då är det kul att det händer nåt som förgyller tillvaron lite. Du har en mysig blogg så jag tycker att du var värd en liten utmärkelse. Må så gott. Kram

2009-02-20 @ 14:17:55
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0