Vår Lucia helg!

Har inte haft tid för datorn på hela helgen!
Men nu ska jag slynda mig att göra ett inlägg medans Sam sover!

Min födelsedag va helt perfekt!
Många fina presenter och mycket bra sällskap!
På dagen kom mina sötisar Linda och LM med deras barn. Och sen kom svärföräldrarna förbi!
Vi fikade massa gott såklart =)

Min mamma och pappa bjöd jag på middag! Fick fina kläder av dom!
Storebror Gabriel med familj kom senare och även bästaste morbror med fru tittade in!
Lillebror Sebastian och hans tjej Matilda kom hem på fredag kvällen oxå!
Tack alla som förgyllde min dag ♥

Sen har det ju dykt upp lite folk efteråt. På lördag kom Mikael hem ju, och sen kom hans mormor Alice på besök och min kära svåger LG tittade in!

Idag har min farmor och farfar kommit ner för att gratta mig! Såå roligt att få se dom!

 

På lördag så vankades det julbord/firmafest!
Mina goa barn skulle vara med mormor och morfar!


Äter hemmagjord potatismos som momma gjort =) MUMS!




Melvin´s nintendo DS sitter fast i hans händer nuförtiden =p

Då vi lämnat barnen i trygga händer så drog vi upp på hotellet...





LM, min fina party vän ;-)


Storebror och Martin. Jag tjyv knäppte kort på dom ;-)

 

 

Hmmm, ja jag va ju inte direkt så där jätte nykter =P Men f*n så himla kul jag hade!!!

Livet va som på topp! Och jag log och skrattademycket denna kväll så jag hade ont i käkarna!

Precis som det ska va då man är på julbord ;-)





Lucia kom och hälsade på och sjöng lite för oss!
Fast jag och LM skrålade lite oxå ;-)

Drack tequila och levde loppan! Men kan säga att det lär ju dröja ett tag till nästa gång man går ut och svirar! Men hade sååå himla kul! Tomas förgyllde verkligen allas kväll ;-) Han är en frisk fläkt!
Fick mig många skratt och lite med rus i kroppen tack vare han!

Söndagen kom och lite skallebank på det! Å trött fruktansvärt! Tur att Sam sov till kl 10 =)





Världens sötaste pepparkakasgubbe!




Och Melvin va tomte =)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha, läser tequila och ryser...brukar man ta till när vettet redan är borta! ;-)

Låter som du har haft himla roligt på hotellet iaf, och fin födelsedag verkar du också haft.



Vilken söt pepparkaksgubbe, och tomten var stilig också :-)



Kram kram

2009-12-14 @ 15:13:58
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Håller med Jenni TEQUILA?! Huga, men jag förstår at du måste ha haft det toppen ;-) Tomas är verkligen en kul prick, även om jag knapp han diskurtera livet roliheter med honom då han slank förbi på ett vinglas i vårast efter att jag "ropat fast" sällskapet :-9 Men tröttheten dagen efter är jag INTE avis, hatar känslan även om man inte är bakis så brukar jag vara sååå trött, itne kul när man har små som itne är liak duktig som sam på att sova ,-) KRAM

2009-12-14 @ 15:24:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh Nina, en sån här helg har du verkligen förtjänat!! Det är kul att festa till det ibland :)

men tequila är ju livsfarligt. Det slinker enkelt ner och slår till som bara den efter en stund.. länge sen jag drack det.

Sitter nu på jobb, här är lugnt och skönt..lugnet innan stormen ;) Men imorgon blir det vabdag igen.

Ha en riktigt skön kväll. Många kramar

2009-12-14 @ 16:04:54
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, men herregud så dåligt det gick på luciauppträdandet..

Men både vi och ni verkade ha roligt så, haha.

2009-12-14 @ 16:06:21
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Vilken helg du tycks ha haft! Underbart! SÅ fin du va! Och vilka underbara lucia barn! JA Melvin Och sam alltså! Härligt

Skönt att du har MElvin på Juldagen iaf. Annars hade de blivit en lååång jul.

Kramar

2009-12-14 @ 19:01:45
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Tomas

Fina Nina! Vad värmande ord :-) Jag är så glad för din skull att du fick en sådan fin helg, först en födelsedag med nära och kära och sen en ordentlig Nina-kväll! Du vet vad jag sagt!! :-) Fantastisk kväll, jag ser redan fram emot nästa omgång, men då kan vi ta en turkisk också! :-) TACK för lördag och TACK för att du är du! :-)

2009-12-14 @ 21:38:02
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som om du haft härliga dagar :-)



Åker ni till fjälls över jul?

KRAM!

2009-12-14 @ 21:53:00
Postat av: SofiH

Ja sedär, jag som försöker vara anonym :P



Vi provar igen:



Låter som om du haft härliga dagar :-)



Åker ni till fjälls över jul?

KRAM!

2009-12-14 @ 21:54:03
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Tomas igen

Du förtjänar fina ord, du om någon som delar ut och ger så mycket fina ord och komplimanger själv! Glöm aldrig att ta fina ord och komplimanger och bevara dem i hjärtat så du kan plocka fram dem när du känner dig ledsen och nere. Så ska man göra!



Jag respekterar att det blir lite dator och däremed lite bloggning när du har man och båda barn och allt annat i livet, jag är likadan fast minus på det mesta, men jag berikar ju med andras barn och andra sysslor. :-) Men sluta inte för att några inte tycker om det, för att du tror att du inte har något intressant att skriva etc. De som tycker bloggar e fjantiga kan slänga sig i väggen och hålla trut :-)

2009-12-14 @ 21:58:58
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Vendela

Oj vilken rolig helg du haft!! Så kul att gå ut och sedan verkligen känna efteråt att man haft jätteskoj - det lever man ett bra tag på ;-)



Håller med dig om pepparkaksgubben din - jag kan dyrt och heligt lova att hittills har jag då inte sett en så sockersöt liten pepparkaksgubbe som Sam :-))



Kraaam

2009-12-15 @ 09:22:35
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack goa du!!! Du må tro att pengarna var välkommna, speciellt nu när man går på föräldraledigt snart :-) En fin "julbonus" Hoppas du/ni får en mysig dag, kramelikram damen!

2009-12-15 @ 11:18:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha nej, vi förstod inte vad hon hade där att göra ens!

2009-12-15 @ 21:34:31
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0