My superhero!

Ikväll efter Sam tagit ett långt bad så åkte den nya pyjamasen på! Jisses vilken superman han är vår lilla Sam!



Glad i hågen =)





Jag kommer och räddar dig mamma! Tada superhjälten Sam!

Idag har vi verkligen haft en slöar dag! Och det hade jag INTE tänkt ha. För imorron äre fullt upp från morgon till kväll. Hade ju som tänkt göra bort det mesta idag men min ork har varit lika med noll!
Har lyckats göra en kladdkaka iaf! Alltid nått!

Ikväll har Melvin pysslat runt lite. Hållt på lite hemlisar! Jag har fått förflyttat mig från rum till rum och hålla för öronen så jag inte ska se och höra va han höll på med ;-)
Sötisen där. Igår va han och morfar på byn i 1 ½ timme och sen kom han hem med nått som jag inte fick se va det va...
Undra om det har att göra med att det är en speciell dag imorron mån tro??


Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS!!

Hoppas din dag blir riktigt bra. Hur ska den firas?

Massor av kramar till världens goaste Nina!

2009-12-11 @ 08:07:12
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

JA MÅ HON LEVA; JA MÅ HON LEVA!!!! GRATTIS på din dag, hoppas du får en fin dag med vänner å familj - ska bli spännande att höra vad melle hittat på :-9 Och vilken superhero du har, sötast i stan!



Kom just hem från lussefirandet, ack så söta de var, en å annan tår fälldes kan jag lova ler



Ha nu en fin dag!!!



Kramar i massor

2009-12-11 @ 08:35:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh så söt han e! Din räddare i nöden =)

Kramar

2009-12-14 @ 13:36:52
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0