Prinsessan!


På lördagen så va det dax för Karin Tilly Teresia att döpas!
Åh så söt hon va i sin dopklänning med tillhörande "mössa"
Å inte ord sa hon heller!

Underbart gott fika bjöds det på oxå! Jenni hade ju så fina och goda tårtor! Shit så duktig hon är!

Tilly fick en spis av oss tjejer med familjer. Förhoppninhsvis så kommer hon tycka om den då hon blir lite äldre!



Sigge är världens goaste lilla pojk! Tyck så mycket om han!
Det va även skit skoj att få träffa "min" Vickan oxå! En underbar vän som har en mycket speciell plats i mitt hjärta! Ja alla mina vänner har såklart en speciell plats i mitt hjärta ;-)

Nej nu blire sängen.
Älsklingen far ju på jobbet imorron =(
Men Melvin kommer ju hem imorron och det ser jag framemot!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: c

himlans vilken läcker spis...



Vi har bestämt dop datum nu, 21/11, känns inget vidare bara..

Vi har ju så struligt med familjerna våra, blir jämt massa tjaffs och bråk.Dom ska lägga sig i vilka som ska bli bjuden..

Är väl bara att återigen bita ihop..



Kram på er, vi ska till öppna nu..kul kul

2009-08-31 @ 08:43:51
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon Nina

Oj, vilken smarrig tårta. Och vilken bra present. Verkligen bra med något användbart istället för alla smycken och minnessaker.

Ha en skön dag

2009-08-31 @ 09:29:33
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: marie

Kikar in o önskar dej en trevlig måndag..

Underbart god såg tårtan ut, och håller med Sara, vilken bra present!

Sköt om dej !

Kram

2009-08-31 @ 10:43:44
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Jenni

Tack så mycket! Är ganska roligt att hålla på för jag lär mig små knep hela tiden för att få till dem bättre så då är det skoj.

Måste ju öva mera innan jag blir riktigt nöjd så det är ju tur att det är många kalas jag kan få baka till :-)

Spisen var ju bara för fin...var hade ni beställt den? Såg en internetadress men kom inte ihåg vad det var!



Vad skoj med kräftkalas, och fler verkar du ha på lut också, inte illa :-)

Det är ju faktiskt himla gott!



Ha det bra!

Kram

2009-08-31 @ 17:49:00
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: sanna

Men va lik ni är varandra =) Du och Vickan, jag har för mig att jag frågat innan om ni är syskon om jag minns rätt.. Väldigt lika =)



Kramen

2009-09-01 @ 12:07:49
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0