Kräft partaj =)

På lördag kväll for vi hem till mamma och pappa!
Vankades kräft skiva =)

Jag och mamma kom ju på att vi skulle äta kräftor då vi va så sugen på det båda två!
Efter dopet så gjorde jag en västerbottenspaj som jag tog med mig!
Min lillebror med tjej kom hem från umeå för att äta med oss!

Väldigt gott va det! Har dessutom en till kräftskiva att se framemot ;-)



Sam tyckte nog att dom såg för roliga ut dom där röda spretande kräken ;-) Han va väldigt intresserad!

På kvällen gick vi hem till oss så Sam fick somna i sin säng.
Va så trevligt. Vi satt och spelade lite maxi yatzy och surrade =)
Älskar min underbara familj.
Och nu har vi ju fått ett tillskott i familjen i form av en söt Matilda =)
Brorsans tjej! Väldigt go och glad!


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG HAR JÄTTE TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Så det är synd att ni inte kan komma och hälsa på mej! =( Mmmmmm, så gott med kräfor till helgen! =) Tur att det inte var i helgen vi skulle äta dom, när jag saknade smak, lukt och alltihopa :p

Saknar nog allt er med! Tror jag tar Asterix och mysar ner mej i soffan och kanske ser en film, eller så vet jag inte vad jag ska hitta på.



*Många kramar tillbaka till mina favvosar! <3*

2009-08-31 @ 14:33:28
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Härligt med kräftskiva!

Så underbara foton!! Mysigt!



Mmm jag e ngt kär ja. =)

De e underbart att vara nykär =) Man svävar på små rosa moln hela tiden. ha ha



Tack för all omtänksamhet kära du. De värmer otroligt ska du veta.

Massa varma kramar

2009-08-31 @ 15:10:57
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Vendela

Det där såg gott ut, nästan så man blir sugen på kräftor. Är väääldigt länge sedan jag åt det :-)



Förstår att Sam tyckte de såg roliga ut hi hi



Massor med kramar

2009-08-31 @ 19:25:01
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, visst hade jag köpt snygga skor och helst dom med kort skaft förstår jag! ;) och stövlarna var hur sköna som helst. Helt otroligt att jag hittade två par! Och så sköna dessutom.

Du få hoppas att Mikael ger sej ut i lingonskog, så även du får dej lite lingonsylt.

Massor med kramar till dej med darling.

Blir så irriterad, hur blogg.se jäklas ikväll =/

2009-08-31 @ 21:14:16
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0