Snacka om att ha de bra

Nu ligger man i ett varmt skumbad och med en milkshake i handen. Helt underbart alltså. Mikael har farit å jobba, Melvin tittar på tv å slår en å en annan kullerbytta. Känner mig små pömsig. Får se om man orkar se DH ikväll. Hoppas kan man ju :) Älskar verkligen att bada, de gör jag varje dag. Vet inte hur man gör för att lägga in kort via mobilen men jag lär väl mig så småningom. Fick panduro katalogen idag. Wiiie va mycke roligt de fanns. Kommer bli dyrt de här är jag rädd för! Mycke man vill ha

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst var det! =p Jo, det har gått jättebra för skrotas ikväll! Trött och slut, så nu sover han sött! Sov så gott du med vännen, så hörs vi och ses kanske något imorrn. Kram kram

2008-10-28 @ 21:53:03
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Kia

Allt är bara fint med mig! Hur går det själv med magen? Spännande å se sen vem som bott därinne! :) Kram

2008-10-28 @ 22:16:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0