Mys kväll

Ikväll blire förhoppningsvis en skräckis (inte säkert att det kommit in någon ny) å nå gotteligott med Malla! Bara Melvin lyckas somna i någon vettig tid! Å ett eller två parti maxi yatzy lär ju hinnas med! Frågan är ju bara va vi ska handla för gott för mitt sockersug är enormt idag!

                                                                                                      

Jobbar ju bara tisdag och onsdag denna vecka. Inte illa alls. Önskar att jag kunnat va hemma hela veckan så Melvin fick va ledig från fritids oxå. Men det blir inte alltid som man vill.

På fredag far vi upp till lövsjön! Längtar verkligen. Badtunna, massa god mat, halloween mys (vi har köpt jätte mycket dekorationer)  skattjakt för Melvin osv.

Nej nu tackar vi för oss! Mys för hela slanten resten av kvällen! See ya tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt det låter!

2008-10-28 @ 08:37:06
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Sanna

Uffa! Tänk på den lilla den blir ju rädd... =) Jag förstår inte hur du kan sova efter en sådan film. Jag tittade på ringen kunde inte sova på en vecka och inte titta på tv heller... Håller mig till bolibompa...=)

2008-10-28 @ 13:59:59
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SÅn mys ni ska ha i lövsjön ... vill oxå var med på skattjakt hih i

2008-10-28 @ 15:07:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0