Lördagen kom!

Blev en väldigt soft förmiddag, vilket va helt underbart! Men sen rullade allt på! Först ner till Fredrik och Victoria, därfifrån drog vi på husvagnscenter. Killarna kollade in skotrar, V och jag kollade in kläder! Jag köpt ny skoter overall och skoter skor till lill prinsen. Oj så stilig och varm han kommer va i vinter =)
Sen skulle killarna åka helikopter

                        

Dom va som barn på nytt!



Melvin fina skoter outfit!

Lunchen intogs på My way sen drog vi kosan mot villis! Finns det hjärte rum så finns det stjärterum =) Va som trångt därbak! Men ack så mycket kärlek. Tur jag körde så då fick man ju sitta någorlunda bekvämt iaf!
Medans killarna spanae runt så for jag och V på blommona. Å där handlade jag IGEN! Har noll karaktär



När vi komme hem så blev det middag. God mat och trevligt sällskap! Det va alltså jag, Mikael, Simon, Victoria och Fredrik som hade en kanon kväll. Fast trött va vi allihopa. Tack V för en jätte trevlig dag och kväll =)
Jo, även Malin, LG å Asterix tittade förbi! Alltid lika trevligt det!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åå så kul med en sån helg !!

2008-10-27 @ 00:24:29
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0