Imorron

Ja då äre torsdag och det innebär bad och mys med Melvin! Som jag längtar!!! Då får jag rå om han i några timmar! Saknar han så grymt mycket! Men huvudsaken är ju att det går bra för han! Sen vet jag ju att han har det jätte bra hos sin
pappa med fam dom veckor han är där. Men mamma hjärtat gråter då jag inte får va med han!
Ett citat av Melle - " Jag är rik! Rik på kärlek! För jag har två stora familjer som älskar mig"
Riktigt fint sagt av min älskling! Han är en rikig go knul!



Han är ju världens goaste kille. Som tycker om att ha mys kvällar med oss!

Melvin är vårat hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Nina!

Tack för det du skrev och kul att du tycker om min blogg. Jag förstår att det är jobbigt att inte få ha honom hos sig. Men vad härligt sagt av honom, vilken go klimp.

Hoppas du forsätter att läsa min blogg det skulle vara kul.



kram på dig.....

2008-10-22 @ 15:29:38
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tur du skaffar en blogg för jag e då inte med i vad som har hänt !!!

Hade ingen aning att ni inte bodde tillsammans !!

Hm känns som om jag ligger efter en hel del !!!

Typiskt mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-22 @ 21:36:36
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Marianne

Han är så klok Melvin!! :) Hoppas ni får en mysigbadstund!

2008-10-23 @ 11:23:10
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0