Vår barnvagn =)

Ja som jag skrev tidigare så har ju barnvagnen anlänt! Å nu när jag äntligen sitter vid en dator så kan jag ju passa på att lägga ut en bild på den för er som är intresserad :-P

                                    

i den hoppas jag att bebben ska trivas! Får oj oj så jag kommer gå med den.
I övrigt så växer magen så det knakar. det sparkar för fullt. Ibland så är magen alldeles sned oxå. Då får man sig ett skratt! Kläderna börjar bli för små =( Inge bra. Det är ju två månader kvar. Va ska man då ta på sig?? Tänker då inte investera i mer kläder. Har köpt nog mycket som det är.

Kommentarer
Postat av: Erika

Den var fin! H*n kommer säkert trivas i den! kram

2008-11-28 @ 00:49:54
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilken fin vagn. Hoppas allt går bra med magen och att du mår bra. Ja, det är otroligt kul när magen blir sned, man undrar ibland vad dom har för sig där inne. Ha en bra advent. Kram

2008-11-29 @ 10:41:28
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0