Tjej helgen =)

ja nu när jag äntligen satt mig vid en dator så ska jag ta och lägga upp några kort sen helgen =) Men mina brudar ville som inte va med på så mycket kort! Så det blev va det blev helt enkelt!

                    

Fick en godare ost bricka då vi alla hade kommit upp! Sen äre ju inget kalas utan krash =p

                   

Här är förberedelserna på gång för fullt! Vi åt en tre rätters middag på lördag. Men knäppte bara kort på förrätten. Som va helt sagolikt god. Väntar på recept av Vickan.

                   

Vi bäddade ut alla madrasser vi hade tillgång till. Jag fick sova på en soffa =) Det va trångt men myyysigt!!!

                 

Eva stuga =) Och deras fina utsikt. Va ju hel härligt väder på söndagen då vi for. Fick dessutom äta årets första lussebulle som Annso bjöd på. Mycket god och saftig =)



Stort tack till Eva, Linda, LM, Vickan,  Johanna, Chatta och Rebecca för en helt underbar helg! Ni är dom bästa ♥
Hoppas vi ses alla igen väldigt snart!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Snacka om bullar i ugnen... Tror mig dessutom ana en bulle som jag inte visste om... men jag kan ju se fel ;-p

2008-11-17 @ 18:25:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0