Pulver!

Ja Malin är ett pulver! Men oj så jag har skrattat! Hon bjöd ju mig på middag idag! Hemlagade pizza blev det (skiit gott)
Skulle va snäll och hjälpa till att göra pizza salladen. Å det gick ju inge vidars då jag ansåg att Malin inte hade bra verktyg!
Bilden lär komma upp på hennes blogg för jag knäppte själv inget kort! Men god blev den! Men en snigel på ögat ville inte Malin ha så jag sköljde bort den *urk*



Foto: privat

Men nu är vi mätta och belåtna. Ska fara hem och hämta lite grejs och vi måste fundera ut en godare efterrätt oxå.
Sen återkommer jag med alla dagens fynd. Köpte alldeles för mycket! Huvva! Får liite ågren men det va ju saker jag verkligen ville ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0