Blandat!

Ja jag tänkte lägga in lite gamla bilder! Även på mig själv =p Otroligt nog! HATAR att va med på kort!! Men men...


Foto:privat

Melvin uppe i lövsjön på kärna. På juldagen -07

         
Melvin                                      Melvin och lite Mikael        Söt räkan min i sallsjön


Foto:privat

Melvin har fått en eka av Mikael och han har lärt sig att ro. Sommaren -07 i sallsjön!

      
Foto: privat                              Foto: privat

Jag =p                                       Malin och jag på nyår -07


Kommentarer
Postat av: Sanna

Där är du ju! vad fin du var vännen... jätte mysiga bilder. Hoppas filmen blir bra, ska själv sätta mig och se min nu snart..

2008-11-12 @ 21:06:19
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Sofi H

snygging!



Vad häftigt att få en eka & vad duktig han är som kan ro! :-)

2008-11-13 @ 15:08:07
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0