Aj aj aj

Suck :( Ännu en helvetes natt. Fast inatt har de varit ännu värre! Smärtan är otrolig. Å Mikael sa imorse att de blir väl bara värre och värre nu. Då ville jag bara gråta! Tog mig knappt från bilen och in nyss. Å de handlar alltså om typ 20 m. Hur tusan ska detta gå på lördag? Å på tal om lördag, så kom Mikael hem igår kväll å sa att Kerstin (svärmor) prompt skulle betala barnvagnen. Gärna för mig sa jag. Fasen så snällt! Nu kanske kanske ja kan få min efterlängtade dator istället. Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men hjärtat vilken natt jag lider verkligen med dig att du har så ont. Men kan de inte göra något alls? Har du provat att ha ett bälte, mig hjälpte det inte. Men jag vet att det gjort för många. Hoppas du kan vila en stund på dagen nu så du får lite krafter.

Kram

2008-11-06 @ 08:58:23
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Marianne

Usch, stackare, du hinner ju inte njuta något av magen när du har massa ont hela tiden. Tur du får två veckor att bara ta hand om dej och bebisen nu! Tänk bara på dej själv då!

På tal om det så undrar jag om jag kan få hämta Melvin redan på söndageftermiddag så vi kan fira pappa lite då?

Ha en fin dag!

2008-11-06 @ 09:29:22
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sanna

usch ligger du forfarande! Usch man får ju dåligt samvete för sitt gnällade ibland. När man vet att du har så ont vännen...

Hoppas det ornar sig och att de kan hjälpa dig på något sätt..

Kram

2008-11-06 @ 10:41:14
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0