Små glimtar av julen

hemma hos oss... Har ju inte knäppt så mycket kort från vårat julstök men några bilder på mitt älskade tomtehus kan jag visa upp. Och igår fick Melvin modellera i kalendern så han tog och gjorde tomtegubbar och skoter å lite sånt som fick pryda sin plats vid tomtens hus =)


Foto:privat


Foto: privat


Foto:privat

Har inte riktigt fått till det som jag vill, men det kanske kommer innan julen är slut får jag hoppas!
Det är min farfar som gör dessa tomtehus. Vi har ett allihopa i vår familj!


Foto: privat

Här är min stora älsklings "avancerade" adventskalender. Men ack så glad han blev för två dagar i rad har han faktiskt vunnit på lotterna. Å godis är ju det bästa han vet! Så han är hel nöjd! Så nu hoppas jag att det är jag som får en kalender nästa år =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj vad paket vännen.. Förstår vad glad han blir =)

Vem hade inte blivit de....

2008-12-05 @ 11:19:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0