Saknaden är redan stor!

Idag for Melvin till sin pappa! Saknar han sååå mycket redan! han är ju mitt hjärtegull och det är en pina att va utan han i två veckor. Längtar som tusan tills han kommer hem igen för då är vi ledig hela familjen i 2 veckor. Va mycket mys och roligt vi ska ha då! Wiiie!! Fast man lär ju va gigantisk och inte orka så mycket men huvudsaken är att jag får va med mina två älsklingar!!

                                                               

Nu ska jag hem och sooova!!! Jag och mamma ska dra till villis imorron och shoppa lite julklappar, hoppas jag iaf! Vill göra bort så många som möjligt! Har en hel hög som jag måste slå in hemma innan Melvin hittar dom!!
Han ska få ett nintendo ds lite i julklapp plus två spel till. Han kommer bli överlycklig!

                                                                           

Fast han ska få en i svart, inte vitt! Tur jag har en lillebror i umeå som ska få inhandla den åt oss!

Natti natti säger jag =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv vännen för en jätte trevlig dag och kväll! =) den var efterlängtad! Sov så gott så hörs vi något imorrn! Kramar

2008-12-09 @ 00:23:52
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag förstår att du längtar men vad skönt det måste vara att få ha honom i famnen när ni ses igen. Hur känns det för förlossningen nu, det är ju inte så länge kvar...

Jag tycker om när du lägger in mycket inlägg så roligt att läsa..

Kramen

2008-12-09 @ 15:16:00
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0