Paketöppning

Varje morgon nu när Melvin är hos oss så får han ju öppna ett paket! Inge problem att få upp han på mornarna nu!
Men ack sååå trött han är ändå, vilket syns väldigt väl på denna bild som jag knäppte imorse =)



Foto: privat

Men såå glad han är över dessa små paket! Men jag kommer ju ihåg själv hur otroligt roligt det va att få ett paket varje morgon. Helst på helgen för då va det något extra roligt i paketen =)

Ikväll ska jag fixa iordning min stora älsklingens kalender! Shit så glad han kommer bli imorron kväll då han får se va hans älskade flickvän gjort åt han ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vad mysigt!! Jag skulle också vilja ha en sådan. Ska säga till sambon nästa jul =)

2008-12-02 @ 14:16:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åååååå så mysigt !! vill oxå vara liten !

2008-12-03 @ 22:21:36
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0