Orättvist!

Så fort det går att ett liv släcks. usch! Man blir riktigt illamående. Mina tankar går till hans familj!
Nu är det verkligen förrädisk ute på sjöar odyl... Va meningen att Mikael och Melvin skulle ut på fjället och fiska imorron men det verkar inte bli nått som tur är, och Melvin hade då tusan inte fått följa med iaf! Är sååå rädd just nu! Man får respekt då det händer såna här saker! Helikoptern ar kört över här från borgafjäll!
Får rysningar bara jag tänker poå denna tragedi!

Över till något annat lite roligare! Kom upp till stugan på eftermiddagen. Ätit gott och nu ikväll har vi alla spelat monopol. Fast partiet är inte riktigt över än. Jag, Sebbe och morsan har åkt ut! Så nu får vi se vem av dom andra gubbarna som vinner.

Jag är så svullen så jag kan nästan inte gå längre =(  Fötterna är som runda bollar bokstavligt talat!
Nej nu ska man va lite social och fika en godare macka.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fy så hemskt. Tänker på M och hennes barn nu. Usch...



Hoppas att ni har det trevligt iaf och ta väl hand om Er!

2008-12-28 @ 12:02:45
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0