Magen

Den växer. Är nu i vecka 32! Shit pommes, snart är man två barns förälder! Otroligt alltså! Längatr efter det lilla knytet! Å att få se Mikael in action med en bajja blöja första gången! ha ha!

                                                                     

Ska ner på mvc alldeles snart på profylax kurs, eller va det nu heter =)  och imorron äre koll igen. Är lite lur på om mitt järnvärde inte är som det ska för jag är sjukt onormalt trött!!!!



                                                                        
 

Lite dålig kvalité på kortet! Men man ser ändå ut som en valross ( eller som en schimpans enligt Melle)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker du har jätte fin mage, du skulle sätt min...Nu ska du vara snäll mot dig själv vännen...

Kram

2008-12-02 @ 14:15:15
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: vendela

Säger som Sanna - du har ju en jättefin mage ju ;-)

Finns väl inget vackrare än gravid magar :-)

2008-12-02 @ 16:53:34
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0