Julafton -08

Då har man avverkat julafton -08! Tänk va snabbt den dagen va över. Idag ska vi till Brocksjön på juldags middag. Vi är hur många som helst som ska va där så det kommer verkligen ta på krafterna. Hoppas jag orkar med utan att mitt humör ska ta över! Inte roligt att vara i min omgivning då jag blir irro ska ni veta. Man kan ju inte bara gå och lägga sig då man är på bortaplan heller. Kommer va utslut!
Hur som, julaftonen va jätte mysig och härlig hemma hos mamma och pappa. Barnen lekte och va nöjda hela tiden!



Foto: privat

Kusinerna framför granen =) Sååå snygga killar!

Melvin va hängig och trött. Ont i magen så han åt inget utan låg mest bara i soffan på eftermiddagen. Stackarn =(
Sen blev det massa mat innan Kalle Anka började..

    

Är ju inte så förtjust i julmat men lite fick man ju i sig iaf!


Foto:privat

En febrig Melvin och en trött mamma tittar på Kalle Anka!

                                                  

Hann inte knäppa kort på tomten som satt i grillkåtan och delade ut några paket till barnen. Så det blev bara några kort då mamma och pappa delade ut resten av alla klappar inne. Shit så mycket paket dom fick. Dom va ju överlyckliga. Melvin va mycket nöjd med alla sina klappar! Han fick jätte mycket fina och bra julklappar!

Men sen va det vi vuxnas tur att få klappar! Jag fick jätte bra saker. Presentkort på sportis och blomster, datorväska, stekpanna å bäst av allt, en digitalkamera av min kära mor och far =) Oj sååå glad jag blev. Fick även en dvd å lite annat. Eller jag och Mikael har ju fått det gemensamt!

Så här kommer några kort knäppta med den nya kameran. Äntligen slipper jag använda mobilen som kamera!

         
Foton:privata

Melvin fick ju ett nintendo ds så lyckan va total. Arvid tyckte det va mest lika kul. Dom satt ilag hela kvällen och spela =) 
Senare på kvällen kom ju min stora älskling och hälsade på. Det här va ju sista julen vi firade på olika håll. Nästa år har vi ju en krabat som nästan kommer kunna gå =) 

Hoppas ni andra haft en lika underbar julafton som vi!

Melvin är med Mikael och prov åker sin snowboard han fick av Mikael. Han va så glas imorse då han inte hade någon feber. han vill ju så gärna träffa Ronja idag och leka. Dom har ju inte träffats sen sommaren-07 och det är ju verkligen längesen!

Nej nu ska man ta och piffa upp sig lite! Tjingeling så länge


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0