Frisk luft!

Har varit ut en sväng och kollat på när barnen busat. Skönt som tusan med frisk luft. Men då man inte kan röra sig och hålla igång så blir man så frusen. Så nu är jag inne igen. Men några kort kan jag bjuda på iaf!


Foto:privat

Melvin åker snowbord =)


Foto:privat

En glad mamma och en lillebror =)


Foto:privat

Mammas hund Miro va med oxå!


Foto:privat

Mitt brorsbarn Arvid!


Foto:privat

Min lillebror och jag! Vi ser ju verkligen överlyckliga ut =p


Foto:privat

Säg hej till publiken =) Min älskade Melvin!

Nu har barnen kommit in och äter lunch för fullt.
Sune (min farbror) Och hans tjej Birgitta är här och fikar å hälsar på.
Vi väntar på att Kristina och Melker ska komma upp oxå!

Mikael är på svansjön och fiskar med sin lillebror LG och pappa Nisse!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Det e så kul å få se kort !!



Har själv anlänt till högland nu i alla fall !!

2008-12-29 @ 14:13:56
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vilka fina kort! Ni ser ut att ha det bra! :) Här har Alfred återigen feber och är jättegrinig... blir galen! Hoppas Ni får ett fint slut på året!

Krama Melvin

2008-12-29 @ 21:10:12
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag tror oxå att vi kommer att få det sååå mysigt sååå. Och för att inte tala om hur lugnt och skönt det kommer att bli! ;) Tänk att bara få elda massor och ha hur mysigt som helst. Hoppas oxå att det kommer att gå bra för han att åka skoter. Han måste ju vänja sej, om han ska kunna följa med något i vinter. Vi få öva i massor i mindre sträckor :p Kramar

2008-12-29 @ 21:18:50
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, här måste övas, så att han blir en van skoteråkare! ;) Tro du inte att jag blev brydd när jag fick höra från LG att han tyckte att vi skulle åka till stugan, bara han och jag å ha det lugnt och skönt!? Inte riktigt han... :p Men vet du en sak vännen....? Jag saknar dej lika mycket =( Kramelikram

2008-12-29 @ 21:43:29
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0