En dusch nästa...

Ja OM man nu ska ut ikväll så må man väl dra sig hemåt och "fixa" sig iordning. Men det känns ju inge kul då man inte har nå kläder att ha och då man ser ut som man gör =(  men man får väl göra det bästa av saken! Ha ha!

                                                                    

Sen ska jag ta och passa på att tacka för alla som uppvaktat mig på min födelsedag! ♥
Det värmer så gott

    

Har fått så fina presenter! Och Malin kom med den godaste =)  Mums!! Tack så hemskt mycket

                                             

 Hoppas ni får en trevlig kväll därute! Rätt va det är så kanske man tittar in en sväng till ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var så lite så vännen. Inte så lätt att hitta på när man bor där man bor. Men kul att du tyckte om det! ;) Ses sen vännen! Kramar

2008-12-13 @ 15:14:15
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis i efterskott! vi kanske ses ikväll då ska du få en grattiskram oxå =)

2008-12-13 @ 16:08:13
Postat av: Erika

Humpf...du behöver inte ursäkta dig! :) Jobbigt å behöva ha ont å besvärligt...hur länge är det kvr tills bebisens amkomst?? Kram

2008-12-13 @ 18:34:56
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hihiii den bilden är för härlig... Hoppas att ni fått en underbar helg tillsammans... Kul att du fick en sådan fin födelsedag det glädjer mig..

Kramar om dig

2008-12-14 @ 11:04:22
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0