Sam 5 år och snyyggg skor!

I fredags fyllde våran envisa gullunge hela 5 år!
Galet va tiden går fort.
Jag jobbade hela dagen men på kvällen så for vi på afterwork och åt tacos, hela 15 st va vi och det va så gott och mysigt.
 
 
På morgonen va det dax att öppna paket! Han blev nöjd över alla fina saker han fick.
 
Årets motiv på tårtan blev:
 
 
LEGO! Sam tycker jätte mycket om att sitta och bygga med smålego så det blev ett bra val och han blev alldeles lyrisk över tårtan.
Och fler fina presenter fick han av alla nära och kära ♥
En mycket lyckad födelsedag!
 
På lördag förmiddag drog vi upp till Borgafjäll på en liten utflykt.
Lunch på bästa skicenter och kolla in skotrar då det va en skotermässa däruppe just i lördags.
Men sen for vi till älskade Lövsjön. Umgicks och åt middag innan vi for hemåt igen.
 
 
Jag och bus Anton på väg upp till fjälls!
 
Har ju inte heller visat mina snygging dojjor som jag bara va TVUNGEN att beställa!
Dom skrek och levde rövarn i flera dagar, sen kunde jag inte stå emot nå längre...
 
 
Mina snygging Nike! Älskar både färg och modell. Love love love!
Finns på junkyard.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät som en toppen helg! Å den där legotårtan var ju bara för läcker alltså! Här gillar barnen inte tårta så mycket, så vi hoppar nog våra ordinarie tematårtor i år, Luran hördes vilja göra sin egen, så vi får se vad det blir då ;-P Ha en toppen vecka! KRAM

2014-02-03 @ 13:55:36
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: AaA

Har letat och letat men hittar dom inte på junkyard, redan slut kanske...
Eller kan du länkq till dem....

Svar: Sök på Nike, skor, tjej. Dunk sky High heter dom :-)
Nina

2014-02-03 @ 17:32:42
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men hejja dig, med en orbitreck hemma så kan du ju ta dig tid när du kan och har lust! Här går det i vågor, ibland trampar jag mycket på cykeln, men oftast inte, men skönt att ha den som back up om det är kallt eller man behöver svettas lite när man är själv med barnen. Köpte även ett wiiiU i går till Bogge i födelsedagspresent, och passade då på att köpa ett träningsspel till mig själv, så det ska bli skoj att testa! :-D KRAM KRAM!

2014-02-05 @ 10:05:12
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag såg dig i vimlet i dag, men jag å bogge frös så vi tog oss snabbt hem igen, har alltså noll koll p åvem som blev doroteabo eller vann... Här lutar det åt att vi sätter på bastun så vi får upp värmen och så kanske en irich coffe för min onda hals. Hoppas du får en toppen trevlig party kväll! KRAM

2014-02-08 @ 16:04:20
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0