Skärpning!

Jisses så längesen det va jag uppdaterade! Kan ju säga att man har som fullt upp =) Och det är såå himla roligt! Får träffa massa folk varenda dag, vi far på lite småresor till Umeå och Östersund för att lägga beställa olika kollektioner till butiken. Ibland har man tur och återförsäljarna kommer till oss istället =)
 
 
Halsband från Baglady 199 kr
 
 
En blazer från Vila 199 kr, finns även i svart =)
 
På nagelsalongen går det super bra! Har många kunder och det tillkommer nya hela tiden. Så jag har verkligen fullt upp! Och det är ju jätte kul =) Några nya bilder på naglar jag gjort:
 
 
Idag har jag gjort mina egna naglar. Det blev en färg som heter Icebreaker.
 
 
Tidigare i veckan gjorde jag "barbie" naglar =) 
 
 
Svart smile med sparkle på. En personlig favorit!
 
 
Malin kom och gjorde om sina naglar i fredags så då gjorde vi riktiga partygnistrande naglar =)
 
Den 19 oktober ska jag på dekorationskurs i Umeå. Det ser jag framemot. Ska bli kul att få nya ideér och lära sig något nytt =)
 
I övrigt så rullar livet på som vanligt!
Vi har bla hunnit med en minisemester tripp till Lycksele, kräftkalas i sallsjön, varit på Frejas dop, lastbilsmässa i Ramsele. Och massa annat mys! 
 
 
Melvin och jag ♥
 
 
Lycksele djurpark. Stannar och vilar lite, va väldigt varmt denna dag.
 
 
Mikael och barnen körde "båtar" och sprutade vatten på varandra. Blev väldigt populärt!
 
 
Anton, Sam och Tim badar badtunna i sallsjön.
 
 
Kusinmys! Sam avgudar Freja. Han älskar verkligen lill kusinen =)
 
 
Jag har klippt av allt hår och är förtvivlad =/ Tänk va hår kan göra mycket... Fy fasen för tunt och kort hår. Man mår ju urk! Kan knappt ha utsläppt hår längre =/
 
 
Jag och bästa Malin på kräftskiva i sallsjön. Sörplade kräftor och åt så det stod härliga till =)
 
Nu har jag ju uppdaterat lite så hoppas jag at det inte dröjer lika länge till nästa gång!
Nu ska här bakas muffins och sen ska det bli "laxgratäng" till middag!
 
Ha det fint och välkomna in på en titt på Ina´s ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul med uppdatering å en massa fina bilder
Jag måste ara lyckas ta mig till Din affär å kolla läget
Skulle behöva tyg till gardinkappa i köket
Så skoj att affären går bra å att Du har massa nagel kunder
Kram

2013-09-29 @ 18:26:28
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese Bjärstig

Men så skoj med uppdatering, hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång ;-D Men ,du, ditt hår är väl jätte fint?! Antar dessutom att det inte var en Bondfilm du å Melvin såg, utan något annat? Får kika i DVD hyllan efter den filmen... :-D Ha nu en toppen vecka, själv så får jag väl börja min vecka på vatten å bröd nu *asg* Näe, jag sätter hoppet till hållinstrumpbyxor, annars får jag ta en annan klänning som hänger i garderoben och är större ;-D KRAM KRAM

2013-09-30 @ 07:48:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Ha ha då är du i gott sällskap, fast jag börjar min konsumtion redan nu, så ja... sockerberoendet brukar skjuta i höjden liksom vikten tack vare det :-/ Har nog hunnit tömma 5-6 flaskor senaste månade, suck! Men gott är det med glögg :-D Å så länge man kör iaf alkofritt så är det ju ingen större fara intalar jag mig ;-D KRAM!

2013-09-30 @ 21:48:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: A

Har ju helt missat att du uppdaterat!
Stor kram❤️❤️

2013-10-04 @ 20:17:15
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0