Trots!

Tänk va denna trots kan ställa till med. 
Fast det sägs ju att trots är bra för den personliga utvecklingen. Så det är väl till å bita ihop och försöka hantera situationen så gott det går.
Men då man är ensam om veckorna med tre killar som alla är i olika trotsperioder så är det många ggr dom är till salu för lite och ingenting ;-)
 
Som tur är så är man ju inte ensam om detta elände. Hört fler som svär lite extra över sina barn just nu ;-)
Och man älskar ju små monstrena  ändå =) 
 
 
Fin killarna ♥
 
Ibland tror jag att just Sam har i uppgift att göra mig gråhårig i förtid. Det är nog han som har det besvärligast just nu! 
Som sagt, rart med barn... När dom sover ;-)
 
 
Men han är duktig på att "smöra" för mig oxå. 
Åh va du har fina kläder mamma, vilka fina naglar du har, älskar dig, visst är vi kompisar?? 
Pussgurka ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Förstår verkligen att det är tufft att vara själv med tre pojkar i varierande ålder som alla vet bäst och vill bestämma,
här är Elin inte bara billig utan jag t o m skulle betala för att slippa henne en kort stund,
vete sjutton om hon nån gång kommit ur 3års trotset ;-)
Hörde att de barn som uppför sig som tonåringar vid 6, 7 års ålder får en lugnare tonårstid... förhoppningsvis stämmer det å det inte blir värre.
Missade ju att Du hade samarbete med Motorcentralen,
hade jag sett det tidigare än nyss skulle vi kommit förbi.
Jag hoppas allt är bra med Dig å Ni slipper förkylningar å magsjukor, kram

2013-10-06 @ 15:06:19
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese Bjärstig

Kul att er jippodag blev så lyckad! Själv var jag på ett uuuuunderbart bröllop, så glad att jag fick vara med <3
Å ja, trots gånger 3, du gör det bra, har nog av två ungar, men så har jag en trotsig hund som för tillfället gör lviet surt då han käkat upp en scarf, en matta rivit ner blomma samt förstört en porslinsak som jag ärvt av mormor :-/ Han ligger på minus kan jag lova. Men barnen har tummat nu innan de gick och lade sig för natten att de ska vara snälla i veckan, så jag hoppas de håller löftet ;-D KRAM KRAM

2013-10-06 @ 19:32:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Tror säkert Miranda bjuder sian läsare på några glimtar sen när hon hunnit gå igenom alla foton från dagen, de var såååå fina <3
Här började ungarna veckan exemplariskt, hoppas nu bara att det håller i sig, mer tveksamt... ;-P
KRAM

2013-10-07 @ 11:05:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Ha ha näe nån måtta får det ju vara, har synts alldeles för mycket i bloggen för att jag ska trivas ;-P Hatar att vara med på bild, men efter tre glasögon på raken med mörka stora bågar är jag tillbaka till "osynliga" brillor utan bågar, typ sådana jag hade när jag träffade Magnus, så nu hoppas jag brillorna får honom lite nykär *garv* KRAM!

2013-10-08 @ 07:56:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Ja mysiga glöggkvällar kan man inte få nog av, vi kanske skulle försöka oss på en i år, var ju ett tag sedan sist :-D KRAM KRAM

2013-10-16 @ 18:38:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Kortet på dian ungar blev säkert toppen, kungsfoto levererar å är proffsiga till 1000, värre med det företag vår förskola hade... aja, förhoppningsvis får vi byta till nästa år! Nu äntligen fredag å snart helg, här har vi lovat barnen ett besök på badhuset, sedan får vi se om vi även hiner med AW på hotellet, kul att det är igång igen :-D Trevlig helg!

2013-10-25 @ 13:59:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Hörde det varit rätt mycket folk på hotellet, skoj! Vi kom oss aldrig dit, men nästa gång så... Här städar jag i dag, tråkigt, men VÄLDIGT nödvändigt, barnen pysslar, leker å bråkar, men holger är mest besatt av en katalog där han hittat ett piratskepp som han bara SKA ha... så bäst han är snäll så tomten kommer med ett ;-P KRAM!

2013-10-27 @ 12:12:52
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0