Att inte räcka till!

Om jag ändå kunde klona mig själv. Så mycket man ska hinna. Så många att vara till lags.
Men gud så kul jag har. Hektiska dagar och timmarna flyger verkligen iväg. Och det känns som man inget får gjort. Även fast vi gör hur mycket som helst! Och alla nagelkunder man har som väntar på att få bli snygga ;-)
Samtidigt ska man sköta hushåll och barn. Och vännerna som är så kär för mig kommer på sidan om just nu. 
Men måste nypa mig i armen många ggr om för att inse att detta verkligen händer. 
 
 
Denna Anton är verkligen en liten herre som har glimten i ögat!
 
 
Stunden när man ska sova ner han är den mysigaste på hela dagen.
 
 
Och denna spjuver då... 
 
 
Trots att man just nu har noll tålamod så är dom det bästa jag vet! 
Och i veckan har jag haft stor hjälp av Melvin. I söndags så spydde jag blod tre ggr och det va inte trevligt... Så man har ont i magen och mår lite halv taskigt. Är så glad och tacksam för att jag haft Melvin hos mig några extra dagar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Spydde blod?!?!? Du det lät INTE bra, du har väl kontaktat läkaren och får kolla upp det? Och så måste du stressa ner och var rädd om dig så du inte bränner ut dig innan ni ens hr kommit igång - lova det!!! Kan tro det är mycket, ser ju hur det blev sedan Magnus startade eget, måste det jobbas så måste det oavsett helg eller tid på dygnet, men skoj är det, var ut i skogen och testade att köra skotaren och krana av ett lass rötved, blev helt fast å ska träna mer så att jag ev kan hoppa in då och då, men Magnus skakar på huvudet å tycker jag är knäpp ;-D Hoppas nu att du får tid att vila och mysa med familjen till midsommar, blir det sallet?
Här är det stugan som gäller i vanlig ordning, och som vi längtar, där är det total avkoppling som gäller! :-D
KRAM

2013-06-20 @ 07:37:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: A

Du är värd allt men inte stressen. Du måste lyssna på kroppen.
Stor kram ❤❤❤

2013-06-22 @ 10:03:46
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Hoppas ni har haft en toppen helg på Sallet, vi har verkligen ätit och druckit gott i stugan, till och med badat. Vädret tog sig ju å ungarna har kunnat vara ute, å karlarna har röjt och tagit ner träd så nu är det så fint :-D Längtar redan tills nästa helg då man kan styra kosan dit igen! Önskar dig en fin vecka! KRAM

2013-06-23 @ 21:07:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men kära vän, Du måste vara rädd om Dig, kräkas blod låter mycket illa, ta kontakt med sjukan, Du kan ju ha blödande magsår, inget att leka med, blir ju orolig.
Härligt att allt går framåt när det gäller Ditt företag, om inte förr så kommer jag förbi under Dorotea-dagarna, Elin ska zumba då på måndag.
Sköt om Dig kram

2013-06-24 @ 12:10:10
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese Bjärstig

Hoppas du njöt fram till Lördagen då och hann STRESSA AV, det är viktigt <3 Spännande spännade att ni nu snart öppnar, hoppas folk på orten gynnar er!!! Ska bli skoj att se ert utbud :-D Här är arbetsmoralen låg i dag, var ut och friskvårdade kring sjön, och fick då energi att börja röja i kontoret, är väl indirekt arbete så att jag hittar skrivaren å alla mina papper ;-P KRAM

2013-06-24 @ 13:22:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0