Nytt år!

Ajjemen, nu har vi ett helt oskrivet år framför oss. Och jag känner på mig att detta året kommer bli awesome!! Kommer ha fullt upp! Känns som mitt liv kommer ta en ny vändning.
Mitt nyårslöfte iår är att boosta upp mitt självförtroende. Inse att jag duger och att jag KAN! Yeay! 
 
Hur som så har julen och nyår varit tipp topp!
Alla kort jag knäppte är på kameran och vet dessvärre inte vart den tagit vägen =O
 
Men på juldagen fick barnen ha lilla julafton hos farmor och farfar. 
 
 
Denna traktor fick Anton av sin farmor och farfar. Ni må tro den blev populär!
 
 
Både vuxna och barn tyckte det va lattjo med alla paket ;-)
 
Barnen har fått så himla mycket fint av nära och kära!
 
 
Hela denna kväll har jag spenderat med Anton i sängen. Han känner av att pappa farit tror jag å sover väldigt oroligt. Han är helt galen i pappa. Så det blir lite jobbigt då han far och jobbar!
 
Önskar er alla ett kärleksfullt 2013, lycka och framgång i allt ni tar er för!
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!
Ja skönt med ett nytt år.
Så fina bilder. Du e så vacken Nina.
Så sträck på dig & börja tycka om dig själv. Du är en underbar person. Både på insidan & utsidan.
Stor varm kram kära du

2013-01-02 @ 19:43:38
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja vi får hoppas att 2013 blir precis så bra som du förutspår!!! :-D Å träningen får vänta här med, jäkla förkylning, magnus har över 40 nu å lär säkert smitta mig å jag blri sååå däckad av feber :-/ MEn sedan så ska jag banne mig ta tag i hälsan igen, du får hjälpa till å peppa, vi får hejja på varandra å lura iväg varandra att crossa osv. Tänkte börja väga mig på fredagar å ev göra kampen mot de sista 5 kg offentlig, men vet inte ännu om jag har den energin just nu, har såååå mycket med jobbet som stjäl fokus... KRAMELIKRAM DAMEN!

2013-01-02 @ 20:08:04
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

Så skönt Ni kunde fira nyår som planerat.
Förstår Anton blev glad över traktorn.
Ha en fin fortsättning på torsdagen, nu ska jag bada barn :) *kram*

2013-01-03 @ 19:13:47
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Tomas

Tänk om ord räckte för att du skulle sträcka på dig och aldrig mer tvivla! Du är ju fantastisk Nina! Visst är det skönt med ett nytt år? Som att öppna den finaste bok man kan hitta och som bara innehåller tomma sidor.

Jag önskar dig all lycka och välfärd! Det kommer att bli ett fantastiskt år!

Det finns ju ett ordspråk som lyder "Veni Vidi Vici." - "Han kom han såg han segrade."
I år är det du Nina!
Hon kom. Hon såg. Hon segrade!
Stor kram!

Svar: Alltså Tomas min fina vän, du är ju helt underbar. Här sitter man med tårarna i ögonen och värmen i mittt hjärta flödar över! Du är en sån fantastisk person som alltid gör mig så otroligt glad <3 You rock och Gustav måste va världens lyckligaste som har dig! Puss och kram fina du!
Nina

2013-01-03 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0