Välkommen!

Att boka tid och fixa dina naglar hos mig ;-)
Den 4 april gjorde jag slutprovet och klarade det! Så underbart!
 
 
Det firades med ett besök på Café Göteborg med min fina vän Angelica
 
 
Galet gott! Måste dit fler ggr! 
 
Har haft en veckas semester med min familj.
 
 
Charmiga Anton badar badtunna i sallsjön!
 
 
Haft många soliga och härliga dagar uppe i Lövsjön.
 
 
Ett stycke fyraårstrots Sam!
 
 
Och den dpl nagelterapeuten ;-)
 
Har fixat iordning ett rum nere i mammas och pappas källare som jag nu har som nagelhörna.
 
 
Här trivs jag kanon! 
 
 
Mina nuvarande naglar (gör nya på onsdag)
 
 
Idag fixade jag min svägerska Kristinas naglar. 
 
Säljer även handlotion, nageloljor, under och överlack, förstärkningslack, nödlim, nagelborstar, olika sorters filar osv!
 
Är ni sugen på nya naglar eller bara en manikyr med massage så hör av er!
Antingen här, på facebook, sms eller ring 073-8359209
 
VÄLKOMMEN ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh min fina vän! Är så glad för din skull. Vilken mysig lokal du ordnat. Hör av mig snarast och bokar tid. Är ju evigheter sen sist så vi har ju mycket att uppdatera. Kramar i massor

Svar: Tack min fina vän! Hoppas vi ses SNART!!! Puss och kram
Nina

2013-04-15 @ 21:26:47
Postat av: Fröken L

hallå..

länge sedan jag va in här och tittade ..:) Grattis vilka fina naglar du gör.. va kul..

hur går det med din träning då ? hoppas ni mår bra , kramkram

2013-04-15 @ 22:40:42
URL: http://liteomalltihop.blogg.se/
Postat av: A

Stort grattis!!!!!
Synd att jag bor så långt från dig annars skulle jag komma direkt!
Stora kramar ❤❤❤❤

2013-04-15 @ 23:19:04
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Postat av: Kajsa

Grattis! Vad duktig du är!

Svar: Tack så mycket Kajsa =)
Nina

2013-04-16 @ 09:37:12
Postat av: Åsa

Härligt med ett livstecken från Dig, har tittat in ibland och funderat på hur det gick för Dig.
Grattis jag är så glad för Din skull, Din dröm i uppfyllelse.

Jag hoppas verkligen det kommer att gå bra för Dig <3

2013-04-16 @ 18:02:16
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men se där, vilken bra lösning att du kunde hålla till där ju! Å hörde av elin att du redan hade massor av bokningar, kul!!! Här har jag gjort dagens squats men nå mer blir det nog inte, tänkte ut och gå men så krampade Bus så nu sitter vi och har koll p åhonom om han ska få fler anfall, isf får vi åka akut till veterinären. Är det inte ungarna så är det hundarna, alltid nått.... KRAM!

2013-04-16 @ 19:18:19
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Marianne

STORT grattis! Härligt att du följer dina drömmar!! Lycka till!

Svar: Tack Marianne! Känns otroligt bra =)
Nina

2013-04-17 @ 13:52:43
Postat av: Jenni

Spännade och roligt!
Va fint du har fått det, ser väldigt proffsigt ut ;)
Ska som sagt boka tid hos dig men passar nog bättre till sommaren när jag är ledig :)

LYCKA TILL!
KRam

2013-04-19 @ 07:30:47
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja det var rätt mycket vilt efter vägen även i går, märks att de är de tiderna då älkorna sparkar ifrån sig fjolårskalvarna... låter spännande med turkos vägg, så då antar jag att källaren hos mamma/pappa är tillfällig å det blir ny lokal sen? Tycker du är grym som lever ut å vågar testa din dröp. Peppande! Å här ska jag ta tag i dagens 70 squat så jag itne glömmer bort det. KRAM!

2013-04-19 @ 16:21:37
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Petra

Hej hej vännen!
GRATTIS KÄRA DU!
Va kul för dig. Så snygga. Önskar att avståndet var kortare. =) HAde varit kul att ses ngn gång iaf.
Stor varm jätte kram

Underbara bilder

2013-04-22 @ 18:01:54
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tjingeling damen! Såg minsann vilka fina naglar du fixat på Simone :-D Jobbar du heltid med egna företaget nu? Eller är det deltid kombinerad med föräldraledighet fram till att butiken startar? Måste var sååå spännande att stå på egna ben! Är som sagt helimpad! Här hr veckans fetaste skavsår kommit som ett brev på posten, typiskt då jag jsut kommit igång, får väl ta en promme i foppisarna... KRAM <3

2013-04-22 @ 18:58:36
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0