Vart tog du vägen?

Va gör du nuförtiden? Varför hör du aldrig av dig? Det va alldeles för längesen vi sågs...
Ja det är motivationen jag efterlyser!
Det är puts väck. Den försvann då Anton blev sjuk!
Så hittar ni den så skicka den till mig ;-) Måste verkligen komma igång igen. Detta går ju inte!
Men det är så mycket annat som tar så mycket energi av mig!
 
Nu är jag och Anton sjuk. Det går bara runt runt =(
 
Sam å andra sidan äre full fart på än så länge! Spex pajas!
 
 
Min sötnos! Innan han blev sjuk. Nu ligger han bara å tittar på film. Och är rödrosig!
 
 
Nä nu blire soffmys och kanske lite sova med Anton! För det får man göra när man är sjuk ;-)
 
Hoppas ni får en mysig helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Den där motivationen är en klurig rackare kommer å går lite som den vill ;-P Lät klokt att passa på att sova då A sover, sov så gott <3
Å ja, i kväll blir det pinfärsk älgfilé, potatisgratäng å så paj till efterrätt, behövs efter gårdagens bottennapp ;-P KRAM

2012-09-07 @ 13:00:12
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Carro

Du är iaf snygg när du är sjuk!!! :-)

Min motivation har fått ben och sprungit iväg den med, försvann när jag blev förkyld för tre (!) veckor sen.... ;-( Vi kan hjälpa varandra att leta dom. :-P


Trevlig helg! *KRAM*

2012-09-07 @ 20:19:09
Postat av: åsa

*krya på kramar*

2012-09-08 @ 10:34:50
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0