Tjillevippen!

Ja då va det en ny vecka återigen! Äntligen har Melvin kommit hem, känns underbart! Livet är ensamt och tyst utan han. Mår som bäst när han är med oss.
Varit hos frissan och fixat utväxt och toppat håret. Är ju så där tråkig och byter sällan frisyr eller hårfärg. Trivs bäst med längd på håret och ljust! Så varför ändra =p
 
I lördags blev det en helt galet sagolikt god middag på Berget med våra fina vänner!
 
 
Plankstek med hemmagjord mos, älgfilé, kantarellsås, baconinlindad sparris och tomat! Det godaste jag någonsin ätit!
 
Och självklart slank det ner en del godare drinkar! Lite små farliga, orsakade en brännskada =p
 
Senare på kvällen kom det även underhållning. Vilken toppen kväll! Tack alla inblandade!
 
På söndag blev Sam förkyld och febern dök upp =/
Så idag har han fått va hemma. Men det har varit fullt ös!
 
Den där utväxten är nu borta ;-)
 
Önskar er en fin fortsättning på veckan. Nu blire måndags mys med Melle!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Min fina fina vän!! <3
Och vi har oxå provat å plankorna på Berget! Och dom är sagolikt goda! Inte ätit godare och inte LG heller, om du frågar han. Så nog var vi avis att vi inte kunde komma upp och äta med er. Men vi gör om det typ jätte snart!!!!!! ;)
Puss och kram <3

2012-09-03 @ 20:51:06
URL: http://www.malincatarinas.blogg.se
Postat av: Annika

Så gott det ser ut! Fixa håret är aldrig fel.
Kram till dig vännen

2012-09-03 @ 22:32:28
URL: http://Snartfyrtioochkomigang.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mumma, det där såg minsann inte helt fel ut!!!
Å, ja en spark i baken, det skulle nog jag med behöva, det går utför med träningen, men skyller på min dryyyyga förkylning. Tur att jag är med i sockerutmaningen iaf, för tack vare den så har jag ändå fått minus de senaste veckorna, men att kapa de sista kilona går sååååå jääääääkla saaaaaakta. Drygt, men det är väl då man ska bita ihop och fortsätta kämpa. Tar dock ett brejk över älgjakten, för då behöver jag både cola och choklad för att vara go å glad ;-D Önskar dig en fin dag <3 KRAM

2012-09-04 @ 07:34:01
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Petra

Hej kära du!
Så fina ni e!! Jätte fina!
O vilken läcker mat! Blir ju hungrig & så SUGEN nu!! =)
Jodå trotsen e för jävlig rent ut sagt!! Förlåt. men förra veckan var den värsta i mitt liv. Usch o fy. Peppar peppar så verksar denna veckan bli bättre.

kram på dig goa fina du

2012-09-04 @ 09:27:24
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Ja tiden flyger minsann iväg.. fast jag tycker den iofs går ganska sakta :P
Om du kollar längst ner på min presentation så finns en länk till hon som gjort min design. Jag kan nada sånt. Betalat henne 200 kr, vilket jag tycker det är värt då jag varken har tid, tålamod eller lust att lära mig.. Så henne kan jag tipsa om :)
Kramar

2012-09-04 @ 11:42:30
URL: http://www.attblifler.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mmmm toastädnign är så uäcki, men ska nu försöka hålla efter dagligen så det inte blir så hemskt so mdet var, det som fanns udner badkaret var inget jag vill träffa en mörk kväll om man säger så, typ en egen livsform. Men ack så skönt då det är gjort! Här lider dagen snart mot sitt slut så ajg ska göra ett sista ryck innan trollen ska hämtas... KRAM <3

2012-09-04 @ 14:55:55
Postat av: åsa

Fina bilder, maten ser mycket god ut, drinkarna spännande och Du ser då väldans fin å fräsch ut trots det var före hårfixandet. Har Ni fått veta vad som var eller är fel på lill-killen? *kram*

2012-09-04 @ 16:04:31
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jo, jag hoppas jag får samma flyt som bror å Magnus har haft, men med min tur lär jag väl inte se en klöv på hela veckan... Fyyyy så det öser ner, vi sitter under täcket i soffan med tända ljus å ser madicken samt inväntar magnus från skogen, är INTE avundsjuk just nu på att han jagar ;-P KRAM

2012-09-04 @ 17:20:16
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, prova den min vän!! Det luktar jätte mums och blir som silke ;) Helst om man använder alla tre! ;) Gatt bara testa det på en gång det anlände igår kväll! Jätte mumsigt! Puss puss.

2012-09-04 @ 21:11:30
URL: http://www.malincatarinas.blogg.se
Postat av: Jenni

Det såg inte alls dåligt ut, inte drinkarna heller :-)
Skönt att f håret fixta, jag skulle också ha gjort något men vet inte än om jag vill spara ut eller klippa ännu kortare :-)

Hoppas ni får några provsvar ang. Anton snart, men skönt kanske att ni har det gjort nu!
KRAM

2012-09-05 @ 06:58:34
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Melle kan man lita på, och duktig är han som är så snabb ut och ivrig att sälja jultidningar!!! Synd bara att det var lite dåligt/konstigt utbud i år, men hittade iaf nått jag kudne köpa :-D Sitter här å har aj aj sedan dagens spinning, bäckenet som krånglar igen, men som tur är fick jag tid hos Ulla-Märta redan i dag, så om ett par timmar ska jag dit, hoppas det hjälper! Massa kramar till dig!

2012-09-05 @ 15:12:45
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men fyyy vilken dag du måste ha haft i går, lät inte alls skoj :-/ Hoppas goda vänner å räktoasten gav lite guldkant på kvällen och att du vaknar kryare i dag å att Anton också är glad. Massa kramar <3 <3

2012-09-06 @ 08:41:36
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Petra

Hej hej vännen!
TAck goa du.
Jo det börjar kännas bra nu. Börjar vända känns de som.
Tack. Hur går de med träningen sj? du som e så duktig
kram

2012-09-06 @ 13:06:40
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

ha ha näe jag trivs bäst i magnus T-shirts och stora mjukisbrallor ;-D Men tack snälla du, känns peppande att äntligen kunna nyttja brallorna igen och slippa köpa nya ;-D Men har fem kg kvar till inskrivningsvikten då jag väntade Bogge, så bara att springa/trampa/svettas på ;-D Ha en fin helg <3 KRAM

2012-09-07 @ 08:05:33
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0