Får det lov att va en tablett??

Va ju till läkaren igår och han trodde jag har ryggskott. Vilket jag själv inte tror på. För ryggskott är inte så här långdragit! Men fick tabletter som jag ska käka. Och självklart va biverkningarna trötthet, dåsighet och yrsel. Som om jag inte va nog trött sen tidigare =p



Det är paraflex som gör mig ännu mer trött.



Så nu äter jag 28 tabletter per dag då jag även äter levaxin och alla tabletter från herbalife.

Ryggen känns faktiskt bättre idag! Så skönt. Så nu hoppas jag att smärtan håller sig borta även då jag slutar knapra tabletterna. En fördel är att jag inte varit sugen på nått idag. Så man har inte ens tänkt tanken att man vill stoppa i sig nått mer än det som är nödvändigt!
Värst är att paraflex skall intas med mat och nu ikväll ska jag ju ta dom, och då måste jag ju äta =p
Undrar just om en morot räcker?


Kommentarer
Postat av: Kia

HJÄLP!!!! Paraflex fick jag med. I samband med sk ryggskott! (som höll i sej i ett halvår, jo tjena) Jag somnade när jag tagit de. Va borta i ett par timmar minst... Hemskt! Jag vägrade ta de till slut. Ringde till min dr M och frågade va tusan han gett mej??? Jag sa att man kan väl för f-n inte ta dem om man ska ha ett liv??? va ju farligt.. Höll på somna i bilen osv...

2012-07-05 @ 00:20:36
Postat av: Linda

Men guud människa, ska du leva på tabletter eller... Hua hoppas att det gå nu över snabbt som attan så du slipper alla piller.



Ja vi får väl se hur det blir på lördagen. Jag har inte direkt nån större lust på utgång, men det är ju några dagar kvar så man hinner kanske ändra sig. Får se vad Jenni säger.



Kram kram

2012-07-05 @ 00:59:38
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Nina

Kia: trött är jag, igår sov jag mest hela kvällen (även barnen) känns inte så kul att knappt orka kunna leka med dom. Å helst när man är ensam. Bara middagen är ett stort projekt! Ja ryggskott äre då inte! Har varit rätt så okej i ryggen idag men på kvällen blev det värre igen =/ så vi får väl se hur detta går!

2012-07-05 @ 01:48:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Huga huga säger ja bara, lider med dig!!!! Å trötthet fy fasiken, trodde jag skulle bli piggare då jag tränar men nu under någon vecka el två kan jag inte sova nog mycket, gick å lade mig 19.20 i går, helt galet, men oj så skönt att sova!!! Har lovat mig själv att gå till läkaren i höst om det inte ger sig. Så jag kan ana till viss del hur frustrerande det måste vara att på köpet få ta piller som gör dig ännu tröttare... Håller tummarn HÅRT att du snabbt slipper smärtan å blir bra <3 Du gör det bra som kämpar på med viktresan trots det onda, hejja!!!!

2012-07-05 @ 10:35:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Russin

Men herregud vad tabletter!!!



Ja du.. Här åkte jag med på ryggskott på eftermiddagen, tror jag det är iaf och ligger som en padda på soffan och snudd på grinar.. kan knappt lyfta benen än. :(



skit är vad det är.. :(



Kram på dig <3

2012-07-05 @ 21:54:19
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0