Kanon byxor!

Nu när det är vinter har jag problem med hur man ska klä sig då man är ute och motionerar.
Täckbyxor svettas jag ihjäl i, mjukisbyxor fryser man i...
Så när Sport och fritid fick in dessa byxor så va det bara att slå till ;-)




SKÖN STRETCHBYXA FÖR UTOMHUSAKTIVITETER
Bekväma softshellbyxor för utomhusaktiviteter. Förhöjd midja bak för extra värme och förböjda knän för ökad rörelsefrihet. Två blixtlåsfickor fram, justerbart elastiskt midjeskärp med spänne samt reflexdetaljer. Vattentäta snölås med silikonbelagd resår vid benslut. Hängslen finns att köpa separat.
Finns i DAM, HERR OCH BARN.

899 kr!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilket bra tips! Det tackar jag för, fast jag ääälskar mina täckisar, men joxet är att ajg just nu inte kan knäppa dem ;-P Fast till påsk hoppas jag kunna det... Har inga batterier i vågen så de får vara målet istället för kg eller cm hit å dit :-D Hoppas bara det inte är till midsommar jag kommer i dem, för då är det lixom fel säsong att njuta av dem garv Ta det nu försiktigt, tänk på att det är fredagen den trettonde i dag ;-D KRAM

2012-01-13 @ 08:23:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka toppen byxor, något jag borde införskaffa mig då vi är i samma situation. Inte kul att frysa och absolut inte att svättas, det blir dessutom väldigt klumpigt att röra sig om byxorna är tjocka..



Ha en underbar helg!



Kram

2012-01-13 @ 09:00:55
Postat av: Emmelie

Kika gärna in hos mig !

2012-01-13 @ 09:40:45
URL: http://emmelieess.blogg.se/
Postat av: Idah

Men fyy!! Ja jag läste om något bälte. vet inte man kanske får titta på någott sånt om det blir värre.



Ja det blev en helt annan korg, så mycket bättre:) Nja vet inte de;D

2012-01-13 @ 09:42:21
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Dom låter ju verkligen bra! :) Soft shell är bra :)



svar Ja jag är kanonnöjd med LCHF än så länge & det behöver faktiskt inte vara så dyrt och krångligt. Igår gjorde jag t.ex korvstroganoff med ris till Liam, grönsaker och avokado som tillbehör till mig och Ronny. Man får bara vara lite kreativ! Hihi.



Dessutom kör jag inte superduperstrikt just nu pga dålig budget såhär efter juletider, men jag byter ut sakta men säkert. T.ex steker jag i vanligt margarin för att vi har så mkt hemma, men när det är slut tänker jag köpa kokosfett & äkta smör att steka i. Har dessutom ätit rätt mycket falukorv som vi haft i frysen. Kolhydratmängden är okej men i fortsättningen när vi handlar kommer jag köpa korv med så hög kötthalt som möjligt osv. Så det är bara att köra igång & göra det bästa av situationen ifall budgeten inte tillåter "ett nytt kylskåp" just för tillfället ^^

2012-01-13 @ 14:13:10
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jaaa kan tro att det känns trist att gå p arb förmedlingen, å det lär ju knappas kastas jobb på dig där heller :-/ Och du, glöm det jag skrev om inga batterier, i dag kom magnus hem med batterier så nu lär jag inte kunna hålla mig från att se hur tragiskt läget är garv Ha en fin helg <3

2012-01-13 @ 14:20:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, jag var ut och gick en sväng med Josse :) Men det blåste så kallt, frös enda in i ryggmärgen :P Om du visste vad jag vägde Nina, så skulle du kanske hålla med mig om vikt nedgång :P Men sen vill jag bli av med lite mage, arsle och lår så jag kan ha nå byxor :P



Basse ville köpa nå liknande byxor till mig, men jag sa att han inte får göra det förrän vikten är väck ;P haha.



Ha en underbar helg!

Kram!

2012-01-13 @ 20:03:00
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, jag väger betydligt mer än 70 om jag säger så, men målet är där i kring 70 :) Så vi får väl se, siktar mot stjärnorna och hamnar bland tall topparna? Jag har ett par täckbyxor/skalbyxor som jag betalade satan för. Men jag älskar dom! Tror inte jag får upp dom över arsle i år :P hahaha.



Ja, det är skit drygt att han är borta så mycket. Hade hellre haft honom borta en vecka, hemma en vecka osv. Allt är bättre än det här!



KRAM!

2012-01-13 @ 22:24:39
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0