Tomtar lite här och var!

 
Nu så här före julen så äre ju inte ovanligt att man stöter på en och en annan tomte. Till barnens förtjusning!
 
I söndags kväll så knackade det på dörren i vardagsrummet...
 
 
Anton gav Tomten både en puss och kram medans Sam va mer rädd av sig och höll sig på avstånd!
 
Igår hade dom jullunch på förskolan och Tomten kom även dit med paket till alla barnen.
På kvällen så fanns Tomten på Ica. Sam och Anton hade fixat önskelista som överlämnades till Tomten.
 
 
Av Tomten fick dom en påse juleskum, en clemetin och en festis!
 
 
Lyckliga killar!
 
När barnen somnat sött i sina sängar kom några av mina underbara vänner på glöggkväll!
 
 
Tack tjejer för en trevlig kväll ♥
 
Nu längtar jag mest tills imorron kväll då Mikael kommer hem så allt julmys kan börja på allvar!
Griljera skinka, slå in dom allra sista julklapparna, koka lakritskola i sista sekund, va ute och leka med barnen och bara JULMYSA!!! Spela sällskapsspel och sörpla glögg och se en julfilm eller två! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

JA nu är det en HÄRLIG tid, att umgås är det viktigaste, skiter om det är damråtto i hörnen, huvudsaken är att man har det mysigt och träffar dem man tycker om :-D SEr fram emot att ha Magnus hemma för nu har jag knappt sett röken av honom de sist veckorna.... Fortsätt mysa nu <3 KRAM

2012-12-19 @ 14:18:31
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

J & Elin har i eftermiddag klädd granen å *kräks* så grönt det blev, grönt är inte min färg, skulle helst byta gardin...
Fin tomteljuslykta å så smarrigt Du dukat fram.
Fina bilder på Dina pojkar.
Jag hoppas allt är bra med Dig.
I morgon kommer vi till Dorro för jul Zumba :)
*kram*

2012-12-19 @ 19:46:01
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0