Min personliga almanacka

Tänk att det ska va så kul att shoppa =) Är man på dåligt humör så är shopping det som lättar upp det hela =p
Förr innan jag fick Sam och Anton så beställde jag sån där personlig almanacka. Nu efter 4 år har jag gjort en till mig. Förhoppningsvis får man väl sig nått jobb så småningom eller börjar utbilda mig. Så en almanacka behövs nog. Sen börjar minnet svika mer och mer såatteee....
 
 
Eftersom att det är MIN så fick jag själv pryda framsidan. Mina tre vildingar är på baksidan!
 
 
Men snacka om beslutsångest hur den skulle se ut invändigt, vilka färger, motiv, ränder, rutigt osv...
 
Men är nöjd med resultat!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken praktiskt kalender, hade en personlig almenacka första året jag jobbade efter jag fått svea, men näe, nu lägger jag in det mesta i almenackan på datorn, iaf det som rör jobbet. Barn och aktiviteter skrivs in i köksalmenackan... för då kan jag liksom inte missa det ;-P Iforms kalender finns på iforms hemsida, en ny planka för varje dag. Men då man måste logga in så hoppar jag den, å får väl ta å trampa lite cykel ist... Dock knackar en förkylning på igen så jag har noll lust och motivation att göra nått... Ha nu en fi ndag å glöm inte långkallignarna om du ska ut för burr så kallt! KRAM

2012-12-04 @ 09:13:36
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

Mitt liv som trött handlar om författaren som plötsligt blev så trött efter x antal år fick hon diagnosen Kroniskt trötthetssyndrom, precis samma sjukdom som jag har... jag tycker boken var bra, kände ju igen mycket, det kändes skönt att någon annan upplevt och satt ord på mitt mående typ...



om boken: Agneta levde ett hektiskt men stimulerande liv med familj, eget företag och många åtaganden. Allt var roligt och positivt men tempot var alldeles för högt. Agneta blev utbränd inifrån och drabbades av kroniskt trötthetssyndrom.
Boken beskriver nära och personligt hur vardagen påverkas av att leva med kronisk trötthet. Detta är en resa mellan hopp och förtvivlan, trötthet och livsglädje.

Jag tycker Du ska söka hjälp på sjukan, nu har ju Du varit trött precis hur länge som helst... har de kollat sköldkörtel/ämnesomsättning, blodvärde, hur Du har med B12 etc

Jag får ju B12 & folsyra som tillskott pga min trötthet, utskrivet av läkare, jag mår bättre med extra B12 än innan.

Almenackan är jättefin, jag har oxå en, men inte med någon bild, bara ROSA :D
Almenackan ligger uppslagen på köksbänken, allt skriver jag upp, annars glömmer jag så lätt.

Ha en fin tisdag *kram*

2012-12-04 @ 10:20:26
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Miranda

Köpte en sådan för några år sedan, men jag tycker den hade för småa och få rader. Sen är det väl kul att den är personlig. Fin bild på dig på den! Ha en fin dag!

2012-12-04 @ 10:24:23
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Smoothie å film läte inte dumt, sk låna twillight filmerna å ta ett filmmaraton vid tillfälle, var läääänge sedan jag såg en film utan att ungarna vaknade eller stojjade, eller att jag själv inte somnade ;-P KRAM

2012-12-04 @ 14:34:01
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0