En update!

Vore kanske på sin plats med en liten update vad vi har sysslat med dom senaste veckorna!
Blir mest en liten bildbomb som jag bjuder på.



Melvin får veta att vi ska dra till Bulgarien!



Självklart blire tummen upp!



Med en spänd förväntan mot Stockholm!



På arlanda strax innan det va dax att gå ombord!



Redo för avfärd!



Fascinerande!



Vid poolen.



Baren vid poolen.



Melvin fick sig en ballonghatt av Rajraj!



Ute på "byn" på lite shopping!



Spelades en hel del maxi yatzy.



Inväntar kvällens show. Dom hade ett galet bra showteam som bjöd på underbar underhållning var och varannan kväll!



Vid havet! Det är svårt att fånga på bild med vågorna va gigantiska och oftast va det röd flagga så vi bada inte så mycket i havet!



Hade iaf underbart väder! Hotellet va fräscht och rent! Maten va dock ingen höjdare!
Men vi hade en härlig semester vecka.
Men dessvärre blev Anton så sjuk så han och pappan fick åka akut till Umeå och blev inlagd på Barn2 med sond och dropp!
Kunde inte njuta av min semestertripp. Nära till magsår och tårar som trillade!

Så vi kom hem 03.15 natten mot tisdag och på tisdag morgon styrde jag näsan mot Umeå för att lösa av Mikael.



Kräkningar och diarré i över 3 veckor sätter sina spår. Anton kunde inte stå på benen eller äta själv.
Avföringsprovet visade på att det inte va något smittsamt så när jag kom dit så fick vi vistas ute på avdelningen. Han och Mikael hade varit under isolering tills dom fått provsvaren!

Dom vet fortfarande inte vad som orsakade detta!



På torsdagen började han äta bättre själv så på fredagen tog dom ur sonden.

På söndag kom storebror och pappa på besök!

 

Vilken lycka ♥
På måndagen den 13 fick vi fara hem. Då hade Anton legat där i 12 dagar! Så skönt för han att få komma hem!

Vi for till sallsjön och njöt av sol och bad!



Vi hade helt underbart väder onsdag-lördag.

Och på lördagen kom brorsan med fam på besök så vi hade tacofest!



Så mysigt att få ha nära och kära runt omkring sig!

Nu är vardagen åter här. Karln far på jobbet och barnen är på dagis!

Ska titta in hos er alla sen ikväll!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Härligt att ni fick "landa" efter allt med lite sol och mys på Sallsjön, sådant gör gott för själ och hjärta! Även skönt att Anton är kry nu! Massa kramar!

2012-08-20 @ 12:33:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack för den peppen! Den behövs för nu har jag en träningssvacka oavsett förkylning eller ej... men är lite ironiskt att när jag väl äter exemplariskt å skippar socker, tja då går man UPP... tidigare då jag unnat mig allt vad jag velat på helgerna har jag änd ålyckats kapa ett hg eller två. Mysko. Aja, bara nya tag. På´t igen. Skulle du köra detox? Du får isf gärna berätta mer om det! Å så får du hojta till om du vill ha promenadsällskap någon dag! KRAMEN

2012-08-20 @ 12:53:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du är duktig du med dina promenader, har helt tappat det... :-/ Å fortfarande förkyld så någon tur i regnet blir det definitivt inte, hoppar det i hopp om att vara kry till den stundande älgjakten. Har dessutom möte i umeå på torsdag så då måste jag vara piggelin. Lämnar massa kramar å önskar dig en toppen dag!

2012-08-21 @ 07:48:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men Du så skrämmande, stackars liten och så hemskt att befinna sig långt borta i ett annat land när ens barn hamnar på sjukhus.

Fina bilder från Bulgarien & Sallsjön.

Jag hoppas liten Anton nu håller sig frisk, pigg & kry. Du frågade om LCHF... har gått ner 3kg men sedan händer ingenting. Ha en bra tisdag kram

2012-08-21 @ 12:43:15
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Superhärliga bilder ju! Och hoppas ni får ordning på Anton och vad det nu är för ngt..

Stor kram till er

2012-08-21 @ 16:06:47
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Älskade vän!!

Men fy, stackars Anton!!!

Så hemskt när de blir så sjuka.

Förstår att det var tufft att vara hemifrån då,

Härliga bilder iaf. O mysigt för storebror att få åka bort.



kram fina du

2012-08-21 @ 20:00:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack själv för titten, alltid skönt att prata med någon som "förstår". Tar mig gärna en titt på detoxen i slutet av veckan! Hoppas du får en fin dag, här får jag lägga på ett kol inför morgondagens möte i Umeå. KRAMIS

2012-08-22 @ 07:47:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ska man iväg så är det svårt att köra nått sånt, och jag har också lite möten/luncher inbokade så jag får med skjuta på det, känner mig inte så taggad... Vill bli helt frisk först å främst, har banne mig haft en småsur hals i två veckor snart :-/ I dag skiner iaf solen å det gör ju att man blir på topp humör, hoppas du/ni får en mysig helg <3 KRAM

2012-08-24 @ 09:53:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har försökt kommentera flera ggr men får bara upp felmeddelanden... Önskar dig iaf en fin helg!

Detoxandet får anstå även här ett tag, har inte ork att testa då ajg inte är hundra kry. Vill inte bli sjuk :-/ KRAMIS

2012-08-24 @ 10:10:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Charlotte

skönt att ni fått åka hem! Hoppas de löser sig för er nu så ni slipper spendera mer tid här ;)

2012-08-28 @ 00:25:53
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0