En sån där vecka...

Har varit en intensiv vecka. Varav dåligt med blogginlägg.
Men i tisdags drog vi till Umeå.
For på Strömpilen där barnen fick leka av sig och sen äta middag!
 
Dom där bollarna va ju kanon roliga tyckte Anton. Han skratta och skratta!!
 
 
Och jag hittade ett par skor på Din Sko! Till min stora glädje! Skor kan man ju inte få för måga av!
 
Sen for jag och Anton på hotellet och installerade oss! Han va sprudlande glad och full av bus!
Men på onsdag morgon va det inte lika glada miner. Anton blev lite dålig och det va jobbigt när dom stack han överallt! Huvva så synd jag tyckte om han!
 
Men sen fick han lugnande inför tunntarmsbiopsin. Han låg där på britsen med ögonen i kors och skratta.
Efteråt kunde han inte sitta, stå, krypa. Knappt hålla upp huvudet! Här gör han ett tappert försök att ligga och leka iaf! Han skötte sig jätte bra. Han gjorde även en bukröntgen.
Nu äre bara att invänta provsvar! Han ska även börja dricka barnsondsnäring! För att få viktkurvan att peka uppåt!
 
Nu tänker jag njuta av lite egentid i en halvtimme. Det är man inte bortskämd med... Barnen har varit uppitok denna vecka och jag är förkyld, huvudvärk och TRÖTT. Så jag hoppas på en lugn helg.
 
Trevlig helg
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att undersökningen/arna nu är gjorda!!! Hoppas bara ni får bra provsvar med <3 Fin fina skor du shoppat, själv köpte jag jeans och två tröjor idag, skönt att förnya garderoben lite + lampskärmar till fönstren å lite annat... Vill göra höst här hemma, men får se när okr finns, nu ska jag kasta ikull mig å bara jäsa i soffan... KRAMIS

2012-08-31 @ 17:37:18
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Petra

Hej hej älskade vän!
Hinner inte med boggen så mkt nu, eller orkar ej. Så jag har missat allt här. vad är det som händer?
Lille goe Anton!
Kramar i massor kära du

2012-08-31 @ 20:02:09
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tjingeling! Hoppas du har haft en skön å avkopplande helg <3 Här har vi mest fixat och donat, gäller att städa å ställ inför jakten, för nu blir det några veckor då inte särskilt mycket blir gjort här hemma ;-P Trist på dina byxor, köper man nytt vill man ju att det ska sitta, men skoj att de var för stora!!! Jag slog till å köpte några tajta saker med dragkedja där bak å hög midja, å jämarns nu gäller det att inte lägga på sig ett gram om man vill få igen dem... Är fortfarande förkyld så jag vågar inte träna då jag inte vill bli mer sjuk till älgjakten, så ja, vågen vill och vågar jag inte dejta på ett tag ;-P KRAMIS

2012-09-02 @ 18:03:33
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0