Fattar inget!

Jag och teknik går inte hand i hand.
Har försökt i flera veckor fått över kort från min xperia hit på bloggen.
Äntligen har jag lyckats med några kort. Men kan inte förstå varför det bara är ungefär hälften av korten som syns på datorn. Andra hälften av korten på min mobil kommer inte upp.
Vet inte hur jag ska göra??




Melvin köpte fina glasögon då vi va till strömsund för nån helg sedan!



Jag och Matilda på våran sundsvall tripp!



En härlig höstdag i stugan!

Ja nu skiter jag i detta! Blir bara arg!!!

Ska ta och slänga in en stor julbeställning från jotex istället!

Å förresten, nu är har kärringen gjort en liten make over.
Nya glasögon och det blonda håret är inte lika blont längre ;-)

Ha en fin torsdag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kliver man upp före fem hinner man en del innan dagen ens börjat skratt Å du nu vill vi ju se bildbevis på din makeover <3 KRAM

2011-10-06 @ 12:12:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja se tekniken, alltid är det nått som krånglar, hoppas det fixar sig så vi får oss en titt :-D

2011-10-06 @ 13:11:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emzon

Åh tack snälla du. själv tycker jag inte att jag får nåt gjort. Men skulle samtidigt vilja sitta rumpan bred i soffan ändå

2011-10-06 @ 13:25:22
URL: http://emzonsy.blogg.se/
Postat av: Catarina

Bilden från Sallsjön är ju hur fin som helst, den borde bli förstoring :) kramen på er

2011-10-06 @ 18:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0