Nu börjar jag!

Ja idag börjar jag med julstöket!
En vecka för tidigt men då darling far och jobbar på tisdag så vill jag ha så mycket som möjligt bortgjort för att städa, julpynta och göra mys funkar inte så bra då man har en klängapa vid namn Anton.
Gardinerna får åka upp nu!

Och det känns så mycket bättre nu när det faktiskt är vitt på backen!


Hoppas nu att denna snö tänker ligga kvar! För en vit advent vill vi ha!

 


Goa Anton! Nu har vi tagit fram lära gå vagnen och han går ju faktiskt med den!

Så roligt att han gör framsteg! Men på vikt och längd fronten händer det inte så mycket!

Men han är ju liten och charmig!

 



Detta är mina små busar nr 1

Nä om man ska sätta igång medans dom små är på äventyr med pappan.

Kanske att man hinner börja lite med julbaket idag oxå.
Problemet är en fullproppad frys x2 så man kan ju fundera på vart tusan allt julbak ska få plats?


Kommentarer
Postat av: Malin

PUSS OCH KRAM TILLBAKA!!!



Saknar dej med vännen.

Känns som om vi ALDRIG ses något nu för tiden! =(

Men en glögg kväll måste vi väl kunna och hinna sticka in va!? Det vore på sin plats.

Ska försöka komma ihåg att komma in efter jobbet med pengarna till Melvin imorrn.

Duktig du som börjat med julen. Känns som om jag kommer få en stressig vecka till veckan.

Men nu sängen!

2011-11-20 @ 22:48:16
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska du fixa med bilen du!! ;) HA HA HA!!!

Åhh har det varit The Holiday ikväll. Älskar den filmen. Men jag har varit i källarn och målat och nu måste jag bums i duschen och vidare till sängen, så man orkar påbörja en ny vecka imorrn.

Jo, Tim var verkligen överlycklig över "gobben" =) Blir nog desto värre imorrn bitti, när han kommer upptäcka att "gobben" tappat huvudet :p

Natti natt vännen! <3

2011-11-20 @ 22:59:36
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nog hoppas man att snön blir kvar nu, ska vara vitt till advent. Men här går julstöket trögt, bara barnens rum är klara... jag som brukar vara så julivrig har plötslit tappat sugen lite, beror nog på att jag inga snygga julgardiner har ;-P KRAM

2011-11-21 @ 08:20:27
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja juliga paneler har jag massor, men de kommer INTE upp, har hellre neutrala vanliga gardienr då isf... Men ska på Dollar å kika om det kan finnas några billiga hissgardiner. Här är julen lite lagom röd, men inga tomtar, bara hos Luran ;-D KRAM

2011-11-21 @ 10:50:58
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0